Next meeting Oisterwijk

Status
Not open for further replies.
kan je niet gewoon ook een grote container fixen bij de gemeente?

zullen ze wellicht wel willen neerzetten :)
 
dat hobbelige gras/modderveldje(achter de tent van twins) is in principe een perfecte plek om scooters te stallen als het niet zo hobbelig was geweest :)

miss proberen daar wat mee te doen:rolleyes:
daar zouden dan ook miss standjes kunnen staan zoals rolidi al zei.:)

verder vind ik dat de punten wat je zelf al aangaf wel aan gewerkt moet worden idd... maar zo leer je van elke georganiseerde meeting weer wat :)

succes!!
 
datum is prima vind ik zelf zo en k zal niet enigste zijn!

respect dat je het nog een keer wilt organiseren! heel vet!

heb er nu al weer zin in :)

Laat het snel horen wanneer er vorderingen zijn!

rijtje met wat allemaal meot veranderen in toekomst:

-prullenbakken
-wc's
-stands met spullen te koop
-andere weg terug van na het sprinten
-meer ruimte om scoots te stallen
-meer ruimte om testbank heen
-meer hekken
-nog meer gezelligheid ;)
 
Ook een tip, zet de frietkar en de testbank verder uit elkaar. Nu was het zo druk op het hoekje. Zodat je door 2 menigte heen moest om bij koopmans en twins te komen ;)
 
Waarom niet begin juli dan is het al mooi weer en zijn er nog geen mensen op vakantie en het is neit zoveel maanden wachten!
Vond de meeting gister wel vet zijn nog wel een aantal dingetjes die beter zouden kunnen maarja.... dat hou je toch!!
Kijk al uit naar de volgende legale meeting!

groeten
 
bewegwijzering in Oisterwijk zelf is ook wel makkelijk, zodat je precies weet waar de meeting is.

Nock-out systeem @ sprintbaan

Betere bekendmaking van de testbankresultaten is ook wel leuk.

Nu zat je te kijken naar een run en wist je nog eigenlijk niet wat de score was...
 
Originally posted by ZwolleEvert
dat hobbelige gras/modderveldje(achter de tent van twins) is in principe een perfecte plek om scooters te stallen als het niet zo hobbelig was geweest :)

als het dan al niet volgebouwd is
 
- geen scoots laten parkeren naast de sprintbaan
- groter terrein, probeer een parkeerplaats van een voetbalclub ofzow te regelen, groot en overzichtelijk
- duidelijk aangeven parkeerplaatsen auto's/scooters
- geen scooters laten rijden op het meetingterrein, je moest gisteren opletten dat je niet aangereden werd door malloten die het leuk vonden om volgas door een groep te knallen
- omsluit het terrein met hekken (--> parkeerplaats voetbalclub dus optimaal) zodat er controle kan plaatsvinden en je mensen écht kan verwijderen die zich niet gedragen zoals het hoort
- ik weet niet hoe de testbank geregeld was, niet echt gekeken, maar misschien is het handig om van te voren een bepaalde tijd (5 minuten ofzow) in te plannen per run zodat iedereen zich op kan geven en gelijk een tijd door krijgt wanneer hij/zij kan komen..... nogmaals, ik weet niet of dat nu ook al zo was....
- friettent; altijd leuk maar plaats deze aan de rand van het terrein en zorg voor voldoende prullenbakken
- toiletten
- wederom zorgen voor politie
- evt. zorgen voor een warmrij strook (voor testbank/sprints)waar géén ander verkeer komt en ook geen voetgangers
- sprintbaan compleet afzetten, eerst de keuring, daarna sprintbaan en hierna een uitgang welke bijv. op de scooter parkeerplaats uitkomt
- opvallende en GROTE crew welke verspreid staan op het terrein evt. communicatiemiddelen als een walkie talkie (??)

weet niet wat hiervan realiseerbaar is, maar je kan zien of je er wat aan hebt :)
 
Walkie talkie hadden we nu ook maar is zeer moeilijk te verstaan met dat mooie gejank, dus daar moeten we idd nog iets op fixen. Verder word een parkeerplaats voor scooters bijv. op een voetbalclub zeer moeilijk aangezien de voetbalclubs redelijk ver weg van de meeting liggen.

Toch bedankt voor de ideetjes want die zijn natuurlijk altijd welkom.

En idd een andere weg waardoor de mensen die gesprint hebben weg kunnen rijden is echt nodig want dit is echt te primitief.
 
Een grote [door enkele crewmembers in de gaten gehouden] parkeerplaats voor niet-sprint/showscooters zou al een hoop orde in de chaos scheppen... Verder is het hobbelige gedeelte wat al eerder genoemd is, gegarandeerd kurkdroog in de zomer, en is altijd mooi meegenomen als extra ruimte...

Verder 100% top van jullie en politie O'wijk :)
 
Probleem 1 : Hoe zien wij als iemand zijn scooter niet op stuurslot heeft staan en iemand anders loopt er mee weg. Hoe kunnen wij dan bewijzen dat hij niet van hem is.

Probleem 2: Die zandbak waar de tenten stonden blijft echt ontiegelijk hobbelig
 
ik blijf erbij dat het terrein niet echt geschikt is voor dit soort grootschalige meetings.....

over het probleem van jatten; dat is jullie verantwoordelijkheid niet, moeten ze maar een slot meenemen....
 
misschien is het een idee als je een sprint gereden hebt dat je dan over een andere weg terug rijdt. ik bedoel dus om al die gebouwen heen.

verder was het wel prima
 
owjah was ik vergeten te melden... wel vet als je je tijd weet wat je gereden hebt... :) kan je achteraf je beste tijd in een topic zetten en vergelijken met de scooters waar je niet tegen gereden hebt:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top