Tips & ideeen Meeting oisterwijk 2004

Status
Not open for further replies.

Nylez

Ziploos
Legale Meeting Oisterwijk 14 - 03 - 2004

Informatie:

* Plaats: Oisterwijk ( bij tilburg )
* Datum: 14 maart
* Begin Tijd 12:00
* Eind tijd: 17:00

We gaan vooral de dag door komen door tegen elkaar te sprinten. Wie er mee wil doen moet eerst door onze keuring heen komen. Dat is dus oa goede remmen hebben degelijke helm etc.
Deelnemen aan de sprints voor heel de dag kost 5 euro.


Bijzaken:

* Vd kruijs met testbank aanwezig
* Dj aanwezig
* Frietkraam Junction aanwezig
* Dranghekken ( langs de weg ) aanwezig
* Stoplichten
* Trust over de weg bij start en finisch
* politie onder toezicht ( komen niet om te bekeuren ) maar ze moeten van ons mensen zonder helm bekeuren.

Regeltjes etc:

* Alcohol gelieve niet mee te nemen
* Ga geen ruzie maken
* Ga niet op de sprintbaan rijden als je er geen toestemming voor hebt.
* Ga absoluut niet met je scooter tussen de auto's door rijden. Rijd dan om want misschien worden er bekeuringen voor uitgedeeld. Dit zal ook duidelijk aangegeven worden dat je er niet mag rijden.
* Ga met je scooter in het gras / zand staan zodat het voetpad vrij blijft.

De eisen aan het voertuig:

* Goede remmen
* Geen speling op het balhoofd
* Banden met een acceptabel profiel
* Gashendel die soepel gaat

Eisen aan de bestuurder:

* Beschermende kleding (Helm, Jas, Handschoenen en lange broek)
* Leeftijd minimaal 16 tot 18 Toestemming ouders.
* Certificaat (Toonbaar)
* Legitimatie (Rijbewijs, Paspoort, legitimatiekaart)


sprints180104-4.jpg

47861299.jpg


Dit was het wel zo'n beetje dacht ik zo.

mvg,

Meeting Team Oisterwijk

Routebeschrijving:

Vanuit Den Bosch:
Neem je de rinchting Tilburg en dan de afslag Oisterwijk en dan rechtdoor blijven rijden tot net voorbij de shell en dan rechts de Groenstraat in en dan rechtdoor ook bij de rototonde. Aan het einde van de weg is een T-splitsing hier ga je links en dan bij de rotonde rechts en dan recht door dan kom je als het ware bij een bocht en daar blijf je nog steeds rechtdoor rijden. Aan het einde van de straat een is er een bocht naar links na deze bocht bij de T-splitsing rechts en dan het spoor over. Hier ga je rechtdoor dan kom je bij een rotonde hier ga je ook rechtdoor en dan neem je de 2e straat naar links en daar is het.


Vanuit Tilburg:
Neem je de richting Den Bosch en dan de afslag Oisterwijk dan de afslag en dan rechtdoor blijven rijden ( bij de molen ook rechtdoor)tot net voorbij de shell en dan rechts de Groenstraat in en dan rechtdoor ook bij de rototonde. Aan het einde van de weg is een T-splitsing hier ga je links en dan bij de rotonde rechts en dan recht door dan kom je als het ware bij een bocht en daar blijf je nog steeds rechtdoor rijden. Aan het einde van de straat een is er een bocht naar links na deze bocht bij de T-splitsing rechts en dan het spoor over. Hier ga je rechtdoor dan kom je bij een rotonde hier ga je ook rechtdoor en dan neem je de 2e straat naar links en daar is het.

Vanuit Eindhoven:
Ga richting Tilburg en neem je niet de afslag Moergestel en Oisterwijk maar blijf je rechtdoor rijden richting Tilburg dan komt er bij knooppunt de Baars een splitsing hier ga je richting Oisterwijk en dan rijdt je als het ware Tilburg voorbij en neem je de afslag dan de afslag Oisterwijk en dan rechtdoor blijven rijden tot net voorbij de shell en dan rechts de Groenstraat in en dan rechtdoor ook bij de rototonde. Aan het einde van de weg is een T-splitsing hier ga je links en dan bij de rotonde rechts en dan recht door dan kom je als het ware bij een bocht en daar blijf je nog steeds rechtdoor rijden. Aan het einde van de straat een is er een bocht naar links na deze bocht bij de T-splitsing rechts en dan het spoor over. Hier ga je rechtdoor dan kom je bij een rotonde hier ga je ook rechtdoor en dan neem je de 2e straat naar links en daar is het.

Politie

We zijn net in bespreking geweest met politie.
Er komen 2 politie mensen op de meeting zelf rondlopen en er rijd een motor politie door Oisterwijk.

Ze vroegen wat we eisten van ze en wij hebben gewoon heel relaxed met die gast zitten praten. Er komen op de meeting 2 politie agenten. Niet om boete's uit te delen of wat dan ook want ze zijden zelf ook we komen daar niet om het te verzieken voor jullie maar we komen gewoon voor de veiligheid '' als er iets gebeurd'' Dus ga aub niet allemaal dom tegen hun zitten doen. We hebben trouwens gevraagd of hun bij de ''parkeerplaats'' konden staan om te zorgen dat daar geen scooters gingen rijden. Ze zijden dat ze vooral dat in de gaten gingen houden.
We hebben tegen hem ook gezegd dat ze GEEN bekeuringen uit mogen delen aan mensen met een opgevoerde scooter dus stel dat je met je project over straat rijd WEL RUSTIG NATUURLIJK EN JEZELF AAN DE SNELHEID HOUDEN dan zal er ook niks gebeuren. De motor agent rijd rond voor het controleren van HELM omdat wij net zo goed vinden dat ze daar gewoon boete's voor uit mogen delen dus zet je helm op. Er is absoluut geen rollerbank die dag en de politie is gewoon je vriend dus BEHAVE :p
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Misschien is het een idee, om net als op meeting Lelystad, een aantal crew-members te laten rondlopen.

Mensen die er verstand van hebben, en die een beetje overwicht hebben. Dit zal een hoop gezeur schelen.
 
wat wil je met de inschrijvingen doen? hoe bepaal je objectief wie de snelste is of wordt het geen echte competitie?

indien niet... heb je enkel de verklaringen nodig + handtekening
 
zijn idd al een aantal crew members

- Komo ( zijn met zijn 2en )
- Zipfreak
- Nylez
- Tholenroel
- Razma ( moet nog even geregeld worden )

Iemand nog intresse?
 
Originally posted by Razma
wat wil je met de inschrijvingen doen? hoe bepaal je objectief wie de snelste is of wordt het geen echte competitie?

indien niet... heb je enkel de verklaringen nodig + handtekening


Ja wat zou het leukste zijn?
Het moet natuurlijk ook allemaal bij te houden zijn he
 
ik zou geen competitie houden... gewoon lekker sprinten zonder echt winnaars etc

Reden: als je geen meetapparatuur hebt en iemand moet bij de eindstreep kijken komt er meestal toch gezeik van over objectiviteit + dat je iemand de hele dag aan de finish moet hebben...

lekker de sfeer leuk houden en gewoon rijden :)
bespaart je ook de inschrijvingen etc
 
Mijn Tips/ of waar je op moet letten zijn:

1: als ik het zo lees komen er veel met de auto, zorg dat er genoeg plaats is om de auto's te parkeren. En dat er niet zoals vorig jaar 12 jarigen met 125cc crossers tussen de auto's door jagen.

2: Een soort van ''Custom show" ?

3: Genoeg plaats voor je scooter te stallen.
 
Originally posted by ErwinB
Mijn Tips/ of waar je op moet letten zijn:

1: als ik het zo lees komen er veel met de auto, zorg dat er genoeg plaats is om de auto's te parkeren. En dat er niet zoals vorig jaar 12 jarigen met 125cc crossers tussen de auto's door jagen.

2: Een soort van ''Custom show" ?

3: Genoeg plaats voor je scooter te stallen.

1: zijn we al mee bezig

2: word denk ik wel moeilijk geen plek etc

3: Moet wel lukken
 
Originally posted by nylez
zijn idd al een aantal crew members

- Komo ( zijn met zijn 2en )
- Zipfreak
- Nylez
- Tholenroel
- Razma ( moet nog even geregeld worden )

Iemand nog intresse?

Ik denk, dat je een paar vooraanstaande members op het forum moet Pm' en...Of aan Inne vragen, of er een paar mensen van Lelystad weer intresse hebben, daar rond te lopen.

6 stuks is weinig, voor een meeting. Je kan er beter teveel, dan een een chronisch tekort hebben...

*edit*: Ik zou het in principe wel willen doen... er zit alleen een maar aan, Pm me anders effe*edit*
 
waarom moogt ge pas mee sprinten als ge 17 zijt er zijn volgens mij genoeg verantwoordelijke 16-jarige mja die paar rotte appels

dus iedereen die wettelijk op straat mag met een scooter laten meerijden
 
Originally posted by S`acht
waarom moogt ge pas mee sprinten als ge 17 zijt er zijn volgens mij genoeg verantwoordelijke 16-jarige mja die paar rotte appels

dus iedereen die wettelijk op straat mag met een scooter laten meerijden

Staat al in het andere topic!
 
is er al wat geregelt met die handtekeningen van je ouders? zodat je al 16 jarige kunt sprinten? bv formulier uitprinten, en laten ondertekenen door je ouders... en dat je die laat zien @ sprint...
 
Het lijkt me ook wel handig als de crewmembers minimaal 18 zijn. Het is namelijk een beetje raar als een ventje van 16 iedereen de les staat te lezen.

En die custom show lijkt me ook wel cool :)
Je hebt daar toch niet zo heel veel plek voor nodig?
 
Is er ook een plek waar de mensen die gaan sprinten kunnen testen en afstellen?
Dat daar bijv. een crew doed staat om te checken en dat daar alleen maar mensen rijden die gaan sprinten. Dit moet natuurlijk geen rotzooi worden...
 
ok dan.. let wel dat zoiets héél veel organisatie is wil je het goed doen

PS: wat voor tijdswaarneming?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top