[legaal] Scootermeeting Grou (Friesland) incl. Vergunning!

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Wokkel @ Sr
word er ook rollerbank neergezet? in de buurt oid.... niet dat je genaait word zoals owijk...


waar stond dan een rollerbank :?

Trouwens ik ben aanwezig met zipfreak ( als ik geen hockey toernooi heb )
 
tis wel ver weg maar het klinkt goed geregeld, ik zie alleen niet zoveel parkeerplaats voor de mensen die met de auto etc komen...
 
Originally posted by tunedAerox tj
ik kom ook jo ik zie jullie daar misschien kan ik mijn scoot ook wel mee nemen als hij in elkaar zit. mzzl greetzz tunedAerox

Denk wel dat wij van partij zijn ja, hopelijk met scoot. Zal binnenkort ff vragen of ik busje mee kan nemen dan.
 
pfew behoorlijk wat reacties al :p

Kzal ff proberen antwoord te geven op de meeste zaken:
Er zal waarschijnlijk een apart stuk worden afgezet voor customscoots, hier geld wel, vol is vol, om chaos te voorkomen, jammer voor degene met een vette scoot die te laat komt maarja...
een crewmember zal hier een oogje op houden, verder wordt dit stuk afgezet met linten.

Baan zal zandvrij worden gemaakt, reinigingsdienst van gemeente zal het nog eventjes vegen, en desnoods vegen wij de boel nog even bij.

Ruimte naast de baan is idd niet erg veel, maar we proberen zoveel mogelijk dranghekken te regelen. Komen er mensen op de baan dan zullen de sprints per direct stil worden gelegd. Dit gebeurde op Streetraces in Drachten ook een paar keer en gelukkig werd het na een paar keer duidelijk. Maarja we kunnen natuurlijk niet garanderen dat het 100% safe wordt, helaas... wij zijn ook maar mensen

Ik heb 2x een duidelijk gesprek met de politie gehad, en die snapte maar al te goed dat er heel wat te snelle scoots rond zullen rijden. In de gemeente boarnsterhim is sowieso maar 1rollenbank geloof ik, en die staat in Grou, en die zou die dag in het hok blijven is mij belooft.

En dan nog even over parkeerplaatsen voor de auto's, het aquaverium ligt 500m verderop, die heeft 250parkeerplaatsen, officieel mag je daar alleen als bezoeker staan geloof ik, maar heel erg moeilijk zullen ze denk ik niet doen, die plaatsen staan toch nooit vol.
verder kan je de auto's in het gras zetten, het terrein is namelijk allemaal van de gemeente dus we hebben een soort weiland naast het terrein.
 
Klinkt aardig goed geregeld... ben benieuwd of jullie het ook waar kunnen maken, zo ja, dan wordt et zeker een vette dag !
 
Originally posted by wheelie*zip
Klinkt aardig goed geregeld... ben benieuwd of jullie het ook waar kunnen maken, zo ja, dan wordt et zeker een vette dag !

Mja we gaan ons best doen, net als je op oisterwijk misschien gezien heb ging het hier en daar wat fout, maarja wij zijn gewoon geen professionele evenementenorganisatie ofzow.
Maar we zijn al een heel eind, veel dingen zijn al geregeld, we zullen gewoon moeten zien hoe de dag verloopt, dat kan echt nog alle kanten op en hebben wij niet echt in de hand.
 
manta mischien is het een idee om aquaverium even op te bellen, over hoe en wat er gaat gebeuren.
en vraagt of er gebruik gemaakt mag worden van het parkeer terein.
 
Originally posted by funk-master
manta mischien is het een idee om aquaverium even op te bellen, over hoe en wat er gaat gebeuren.
en vraagt of er gebruik gemaakt mag worden van het parkeer terein.

Al gedaan ondertussen, en dan krijg je zo'n std antwoord als:
Nee de parkeerplaatsen zijn alleen bestemd voor bezoekers van het aquaverium, mja zo is het dus...
Maar er is genoeg grasland waar auto's op kunnen staan volgens mij, zal er vanmiddag weer ff heen om dat goed te bekijken.
Dan gebruiken we dat zoveel mogelijk als parkeerplaats, verder loopt die weg nog wel bijna een kilometer door ofzow, dus er kunnen nog heel wat auto's in de berm staan.

Ennehm Razma, pmed back :)
 
Jammer dat ze zo moeilijk doen daarover, kan je niet iets regelen door aan te bieden dat je reclame voor hun maakt op die meeting, en dat jullie dan die parkeerplaats mogen gebruiken voor 1 middagje :p
 
Dit heb je erg strak en goed geregeld!!Ik wil met Marcel-Nrg en in overleg met jou anders wel een website fixen?
Met info over de meeting en route beschrijving.
 
je moet wel ff kijken dat ze niet gaan zeuren als er grasland 'omgeploegd' is door auto's

denk aan vuilzakken btw :!
 
- Mja aquaverium is zelf ook open op die dag, en wil dus gewoon alle plaatsen vrij hebben voor hun bezoekers, maar als er hier en daar eens een auto van onze meeting tussen staat is dat heus niet erg.

- Website + flyers wordt ook al verzorgd :)
Thx to Bas en Razma

- Dat grasland is nog niet opgeleverd, en wordt over een jaar ofzow industrie op gebouwd, dus of wij het nou omploegen of de bouwbedrijven die daar bezig gaan, dat maakt nix uit...

- Afval moet ik idd nog ff iets effectiefs op vinden
 
misschien wil de gemeente wel een grote container plaatsen waar je daarna alle vuilzakken in kan pleuren :)
 
Echt heel vet :W, ik ben van de partij !

Mooi lokatie, het aquaverium duikt mooi boven de horizon uit als je grouw al naderd, dus het is voor de meeste mensen goed te vinden !, gaat vast allemaal wel goed komen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top