ScooterRacing in Tha North (legaal)

thewhiterabbit

Well-Known Member
Blijkbaar is het wel heel ernstig als je illegale races wil organiseren, dus ga ik nu een vergunning vragen bij de politie en een plek.
Maar wel zwak dat jullie mijn vorige thread hebben geclosed.
Maar als die vergunning geld gaat kosten dan ga ik ook racegeld vragen, want ben niet van plan dit in me eentje te gaan dokken.
Ik zal binnenkort een berichtje posten of het is gelukt om de vergunning te krijgen, je kunt je wel nog steeds opgeven bij mij op mee te racen.
http://kickme.to/streetrace
of stuur een email naar: scooterstreetracing@hotmail.com

The White Rabbit
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by thewhiterabbit
Blijkbaar is het wel heel ernstig als je illegale races wil organiseren, dus ga ik nu een vergunning vragen bij de politie en een plek.
Maar wel zwak dat jullie mijn vorige thread hebben geclosed.
Maar als die vergunning geld gaat kosten dan ga ik ook racegeld vragen, want ben niet van plan dit in me eentje te gaan dokken.
Ik zal binnenkort een berichtje posten of het is gelukt om de vergunning te krijgen, je kunt je wel nog steeds opgeven bij mij op mee te racen.
http://kickme.to/streetrace
of stuur een email naar: scooterstreetracing@hotmail.com

The White Rabbit

ik denk dat mensen het helemaal niet erg vinden als je inschrijvingsgeld vraagt... als de organistie maar naar behoren is...
 
Hoezo lukt me niet??

Hoezo lukt me niet?? ik vraag me echt af want mensen nou willen, eerst wil ik het illegaal doen, dan zegt iedereen dat ik dom bezig ben bladiebladiebla, nu wil ik het legaal doen, gaan ze zeggen dat het me niet lukt, lekker motiverend, volgens mij zitten hier gewoon allemaal mensen op de forum die zitten te kutten en niks anders doen dan threads verpesten, als je niet mee wil doen of het een slecht idee vind, plaats dan geen bericht en laat de mensen met rust die het wel leuk vinden!!!!!

Naja ik ga het in elk geval proberen,

The White Rabbit
 
ff vraagje, wat is belangerijk kwa organisatie voor scooterraces, dit wordt me eerst keer namelijk, dus als je paar punten hebt die belangerijk zijn probeer ik die in elk geval in orde te krijgen.

The White Rabbit
 
Ik zal het je even uitleggen, want dit is niet de-motiverend bedoeld.

Ik ben zelf bezig een meeting te organiseren en ben gister ook naar de politie gegaan. Ik heb uitgelegd wat ik ervan vind en wat mijn bedoelingen waren.

Toen ik klaar was met mijn verhaal begon hij.

punt1: Straatracen mag niet (kijk maar naar die andere straatraces)
punt2: Geen enkele verzekering wil zoiets verzekeren. Je bent dus niet verzekert. Ook al is het op eigen terrein.
punt3: Met al die scooters kom je boven de maximum geluidsgrens en is het dus al illegaal (ook al iks eht op eigen terrein).

Ik hoop je hiermee te hebben geholpen en hoop dat je het toch voor mekaar krijgt

toedels
 
Daar valt wel tegen in te gaan, er worden genoeg legale races georganiseerd, waarom zouden wij het niet mogen, en je kunt altijd nog zeggen van: wil je het dan liever dat we het illegaal doen en er veel meer gekloot en gedoe komt?
het moet te doen zijn.....

The White Rabbit
 
Originally posted by thewhiterabbit
ff vraagje, wat is belangerijk kwa organisatie voor scooterraces, dit wordt me eerst keer namelijk, dus als je paar punten hebt die belangerijk zijn probeer ik die in elk geval in orde te krijgen.

The White Rabbit

23 juni @ deventer worden ook sprints gedaan...
kom even kijken, dan weet je hoe je moet organiseren... voor hulp kan je me altijd contacteren
 
Originally posted by thewhiterabbit
Daar valt wel tegen in te gaan, er worden genoeg legale races georganiseerd, waarom zouden wij het niet mogen, en je kunt altijd nog zeggen van: wil je het dan liever dat we het illegaal doen en er veel meer gekloot en gedoe komt?
het moet te doen zijn.....

The White Rabbit

Ik heb geen idee wat jij onder races verstaat, maar als je zoiets bedoelt als rondjes sjeesen op stuk afgezette weg dan gaat dat je never lukken.

Als je bedoelt sprinten, dan heb je een klein kansje dat het wel lukt, moet je wel een goeie locatie hebben en beter voorbereidend werk doen dan je tot nog toe gedaan hebt.
 
Vergunnig lukt je denk ik niet, misschien wel dat ze het dogen. Vooral zorgen dat je goed kontakt houdt met je politie en ze op de hoogte houdt. Ik heb dit zelf ervaren met organiseren van de Scooter Feurdag. Dit kontakt hebben we een beetje verpest door te liegen en volgende keer mogen we het alleen nog maar organiseren als we een soort vergunning hebben.
Voor een Scooter Feurdag is dat nog wel aardig makkelijk, want je hoeft alleen in de gemeentes waar je langskomt kennisgeving van een optocht te doen. En dat moet de burgermeester dan goedkeuren.

In de zomer komt er naar alle waarschijnlijkheid nog wel een soort Scooter Feurdag, we willen het combineren met een meeting. Als het doorgaat wordt het echt groots, maar er is heel veel tijd voor nodig om dat te organiseren, en dat hebben we op het ogenblik niet ivm school en werk. Maar er zijn de komende tijd toch wel genoeg meetings :).
 
Back
Top