scooterracing

Shap Tuning

junior Stampmember
Hey mensen,

ik heb ff vraagje ik wil vanaf volgend seizoen de scooter races wel bij gaan houden en naar gaan kijken, alleen ik ben er nog nooit geweest enzo dus heb geen idee waar of wanneer het is ik heb al gezien dat dit seizoen is afgelopen maar zijn er ook al dingen bekend over volgend seizoen?
en gaan veel van jullie kijken naar die races of valt dat ook wel mee?
 
Advertisement - register to remove this

ja ik ben al op die site geweest maar vind het beetje heel erg onoverzichtelijke site ik kan er geen zak vinden, niet eens hoe je je in moet schirjven voor races, niet dat ik daar al aan wil mee gaan doen maar misshcine op langer termijn wel
 
Originally posted by Shap Tuning
ja ik ben al op die site geweest maar vind het beetje heel erg onoverzichtelijke site ik kan er geen zak vinden, niet eens hoe je je in moet schirjven voor races, niet dat ik daar al aan wil mee gaan doen maar misshcine op langer termijn wel

Inschrijven in staporst 30 nov

Kalender is meen ik nog niet bekent.
 
Originally posted by Shap Tuning
ja ik ben al op die site geweest maar vind het beetje heel erg onoverzichtelijke site ik kan er geen zak vinden, niet eens hoe je je in moet schirjven voor races, niet dat ik daar al aan wil mee gaan doen maar misshcine op langer termijn wel
waarom zou je je nu dan al inschrijven? lekker vaag....
en de kalender zal over een tijdje wel bekend worden, en die staat dan op de SOBW site en nog bergen andere sites....
 
Wij gaan regelmatig heen. Nu ook wel leuk dat je sommige jongens kent. Vind het altijd wel een aardig uitstapje, vooral als Miles rijdt :W
 
volgend seizon zeker proberen zoveel mogelijk te gaan, met me eige wage (open ascona, met volledige remus, je hoort me wel aankomen) probere met wat mense te meete, hopelijk gaat naaldwijk gewoon door (zal wel niet :()
 
Mijn enige probleem met de sobw site is dat hij zo weinig word geupdate :)

Verder ben ik elke race aanwezig.

Wat ik niet snap is dat je hier een topic opent. Ik had de sobw erover gemaild. Kan je gelijk je mening over de site geven en kunnen ze het aanpassen ofzo.
 
kijk het is niet alleen dat ik er informatie over wil hebben enzo maar ik wou ook graag weten of er veel mensen van dit forum ook naar die races gaan kijken en dat lijkt me toch neit zo vaag om daar een topic over te openen?
 
Back
Top