Meeting Nijmegen Legaal???

bas1980

RsB member
Ik hoorde dat er een meeting gepland is de 26ste oktober!
Nu hoor ik van iedereen dat deze meeting legaal is (bij wielerbaan ofzow)
Nu weet ik niet zeker of dit zo is, ik heb geen zin in onverwachts wouten bezoek namelijk.

Wie weet hier meer van?



:rolleyes:
 
Advertisement - register to remove this

Zeer hoog waarschijnlijk is hij idd legaal, want het is gewoon een wielerrace baan ofzow!
Het blijkt vaker zo te zijn daar, en over 2 weken geloof ik weer een op zondag maar dat weet ik niet meer zeker.
Ik zal proberen toch informatie op te winnen, maar als iemand er meer van weet laat het dan ff weten!!!
 
Last edited:
wiellerbaan is openbaartoegankelijk in Nijmegen en dus geen privaat terrein...

+ het lijkt me zeer sterk want het is op nog geen 50m van een woonwijk
 
op de wielerbaan komt de politie niet in actie, erbuiten wel.

meetingen in nijmen zijn steeds dezelfde mensen, sommige met wel aardige setups, grote meetings zullen daar dus nooit zijn.

lrtz
 
Ja maja ik wil wel zekerheid, want kmoet natuurlijk toch nog stukje rijden van huis af, en als we dan weg worden gestuurd door de politie, rijden we voor niks!
 
Luister eens gasten, elke week wordt er op de weelerbaan geraced door heel veel gasten uit nijmegen. Er is een sleutel in omloop van de poort daar. Ook zijn er vele uitwegen om weg te vluchten, ingeval er bezoek komt van ome agent. Alles wat daar gebeurd is illegaal.Er komen niet alleen scooters maar ook veel italjanen met motoren die ff de baan zwart burnen. Ik ga er zelf wel eens heen maar als je daar niemand kent is het niet verstandig om er te komen (als je de gasten niet goed kent wordt je zo van je scoot geript) en er is een grote kans dat er wouten komen.

Alles wat in nijmegen gebeurd is dus ILLEGAAL !!
 
Originally posted by mvanwinsen5
Luister eens gasten, elke week wordt er op de weelerbaan geraced door heel veel gasten uit nijmegen. Er is een sleutel in omloop van de poort daar. Ook zijn er vele uitwegen om weg te vluchten, ingeval er bezoek komt van ome agent. Alles wat daar gebeurd is illegaal.Er komen niet alleen scooters maar ook veel italjanen met motoren die ff de baan zwart burnen. Ik ga er zelf wel eens heen maar als je daar niemand kent is het niet verstandig om er te komen (als je de gasten niet goed kent wordt je zo van je scoot geript) en er is een grote kans dat er wouten komen.

Alles wat in nijmegen gebeurd is dus ILLEGAAL !!

Achja tis toch te koud en slecht weer om te goed te kunnen sprinten enz!
Dus scoot kan lekker in schuur blijven staan:)
 
achja ken wel wat lui daar.
laatste x was vorige week, toen was ik er nog, heb er nix van gezien razma, maja het zal wel.

illegaal ik illegaal dus je loopt risico als je erheen gaat, tis koud buiten dus ik blijf thuis.
 
Die meeting in nijmegen is vaak een grote ruzie.
Een maat mij is daar in elkaar geslagen omdat er een
groepje Marrokanen op zijn scooter wouden rijden,
maar hij wou dat niet dus is hij in elkaar geslagen.

Ook is vorig jaar zomer iemand omgekomen bij een
ongeluk bij een scooter race.
 
Originally posted by Black Bullit
Ook is vorig jaar zomer iemand omgekomen bij een
ongeluk bij een scooter race.

dat heeft absoluut nix met de meetings daar te maken..
het is idd een spijtig voorval, maar dat is racen.. hij is ongelukkig gevallen enzo enzo...
 
Originally posted by Razma
tijdens de laatste race in Nijmegen daar is ook een bezoeker van z'n scooter getrapt.. scooter weg..

en ik wie het heeft gedaan ......... een marokkaan, de dag daarop reedt de scooter weer legaal rond ! Dus als je daar niemand kent moet je er weg blijven. Neem dat van mij aan !
 
Originally posted by BurN
achja ken wel wat lui daar.
laatste x was vorige week, toen was ik er nog, heb er nix van gezien razma, maja het zal wel.


Ken jij wat lui daar, wie ? heb jou zover ik weet nooit gezien. Op welke scoot rij jij daar dan?
 
mvanwinsen5, als ik er wat lui ken wil niet zeggen dat ik er altijd ben.

ik ben er ongeveer 3x geweest 2x met scoot en 1x zonder, vorige week was ik er met de auto

krij op een rode yamaha neos lc, met hebo ng, c20 etc.

ken d'angelo best wel goed, naar mijn weten de enigste snelle jongen daar, op jullie na dan heb welis van jullie gehoord
 
diangelo is idd wel redelijk snel maar zeker niet de snelste. Ik heb vaak op dat ding gereden maar hij heeft nooit echt super mooi gelopen. Daarbij komt ook nog eens dat hij al zijn mooie dure cilinder de soep in rijdt.
 
inderdaad.. maja
kan je me anders ff toevoegen op msn, kvind het wel leuk als ik weer een x naar de wielerbaan ga, dat er dan een paar echte snelle jongens aanwezig zijn.

kmoet ervoor namelijk wel helemaal uit zevenaar komen en vervoer regelen etc.

mensen die de moeite waard zijn om tegen te sprinten (H)

sanderbrul@hotmail.com

grtz
 
Back
Top