[legaal] Scootermeeting Grou (Friesland) incl. Vergunning!

Status
Not open for further replies.

Manta

Oldskool membert
Organisatie is 24-03-2004 weer bij gemeente+politie geweest en ze zeiden ons een vergunning toe, die hebben we nog niet binnen, maar ons is wel beloofd dat het ons niet meer afgenomen wordt omdat er al een draaiboekje is met alles erop en eraan!

Even kort wat de plannen zover zijn:
- Terrein, een nog niet opgeleverd industrieterrein in Grou, foto's staat een stukje naar beneden
- Datum: 26-Juni-2004
- Tijd 13:00 uur tot 17:00
- Sprints, we willen een 150m sprint opzetten waarbij mensen elkaar uit kunnen dagen (zonder administratieve rompslomp dus) Startsysteem wordt geleverd door Razma :)
- Custom show, we willen een prijs uitreiken voor de mooiste scooter aanwezig op de meeting
- Onderdelen verkoop, er zal met een aantal dealers uit friesland worden overlegd ivm. onderdelenverkoop en eventuele lichte sponsoring
- Politie-toezicht, in positieve zin hebben wij de politie bereid gevonden toezicht te houden op de situatie, let wel dat onverantwoord gedrag buiten het terrein bestraft zal worden!
- Entree, om er een leuke meeting met interactieve onderdelen van te maken zullen wij een kleine vergoeding als entree vragen, denkend aan een bedrag rond de €3, dit zal overal aangegeven worden en mensen die niet bereid zijn dit te betalen zijn wat ons betreft ook niet noemenswaardig voor de meeting.
- Catering, Vos Catering zal zorgen voor hapjes en frisdrank
- Sanitair, er zal via verhuurmaatschappij Boels een mobiel toilet worden gehuurd.
- EHBO, wij zullen zorgen voor gediplomeerde EHBO, aanwezig op het terrein.
- Testbank, is geregeld met Tino :)
- Betreden van het terrein is geheel op eigen risico

Het terrein:
De sprintbaan (150m met een kleine uitloop die eindigt in een bochtje), de baan lijkt zo heel klein, maar deze foto is halverwege de sprintbaan genomen.
terrein2.JPG

De rest van het terrein, ook een weg, hierop zullen we de overige dingen plaatsen en een groot stuk als parkeerplaats instellen.
terrein1.JPG



Dit waren eventjes de dingen die we tot nu toe op een rijtje hebben, tips zijn natuurlijk van harte welkom!

Wij hopen dat we er een kwaltatief goede meeting van kunnen maken, en zo tot een succes kunnen brengen, maar dat kan natuurlijk niet zonder jullie, dus brand los en geef je ideeen!

Groeten,
Organisatie ScooterMeeting Midden-Friesland 2004
Contact:
scootermeetinggrou[at]hotmail.com
&
erwinmanten[at]hotmail.com
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

3 juli? dan is er een race en ook de scootercross...

beter dagje later :)
3 juli is trouwens toch ook een zaterdag?

voor testbank kan je me altijd contacteren btw
 
vet!!!! dit is bij het aquaverium!
is goed te vinden met de auto enzo!
perfecte plek.
goed geregeld erwin, ik hou me btw beschikbaar voor werkzaam heden.
 
De locatie ziet er goed uit, zo aan de foto's te zien. Eens kijken of dat weekend vrij is ivm werk etc. Zoja, misschien kan ik dan nog een taak ofzo op me nemen die dag?
 
over de datum ben ik nog ff bezig ivm het vrij zijn van de testbank. Dus speld je niet teveel aan die datum, volgende week zal die ivm vergunning wel definitief zijn!

Ik maak een lijstje met mensen die kunnen helpen, dus de 3mensen hierboven zet ik er vast in (al is het nog niet 100% definitief). Jullie zullen dan voor die dag in worden gedeelt voor een taak van +/- 1uur per persoon (heb al aardig wat mensen die serieus willen helpen namelijk)

/EDIT datum wordt ws. 26juni :)
 
hehe eindelijk erwin goed gedaan, bij zo moeilijke gemeente iets regelen gaat heel erg moelijk.blij dat het zo geregeld is.;) :)
ik hoor het van jou wat ik kan doen enz.Ik blijf dit volgen ;)

ltrs dragsterlover:~
 
ik blijf dit ook zeker volgen als ik dat op scooter kom zie ik dan nog wel hoop van wel.
en anders pit ik maar in de fixet ;)
 
zekers vet dit:D ik ben ook zeker van plan om te komen...

maar je gaat dus alles afzetten en entree geld vragen? goedplan! zou ik ook verbieden te rijden om het terrein net als in lelystad. word ut niet zo'n zooitje :)

*edit* mooie locatie!! *edit*
 
Last edited:
ja alles wordt afgezet, en er is vast op het terrein nog wel een stukje om warm te rijden, wat ook afgezet wordt met hekken.

De entree hebben we om uit onze kosten te kunnen komen
 
26 juni8) Ist mooi weer .. hartje zomer ..8)
Beter huur je weiland en kunnen we daar koese :)
en dan gewoon 2 dagen 8P

Maareh ik ben dan ook cker van de partij:)
 
waha beter gaan we niet van dat soort waandingen uitkramen :p

Ff een updatje:
Startsysteem zal waarschijnlijk net als op oisterwijk gebeuren, als de organisatie het goed vind dat ik hun idee pik iig...
 
idd vet erwin!

je moet er niet teveel gdoe van maken.. dus idd simpele sprints, net zoals bij oisterwijk... waarbij je tegen mekaar kunt racen.. en geen tijdmetingszooi enzo.. het moet simpel maar gezellig zijn...

maak anders een parkeerplaats voor bezoekers... en een apart gedeelte voor custom scoots? niet zoals bij oisterwijk... dat alles door mekaar staat... en dicht opmekaar staat

greetz
 
Heel erg mooi, eindelijk meeting beetje in de buurt.

Hoop dat de baan dan wel een beetje zand vrij is. Maar ben van de partij(als het niet in m'n vakantie valt)

wel zonde dat er niet zoveel ruimte is naast de baan, hoop niet dat dit hetzelfde effect geeft als in oisterwijk
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top