meeting legaal zevenhuizen 27 juni

Status
Not open for further replies.
ja das natuurlijk altijd leuk... maar ik denk dat de opkomst voor 90% uit nrx dudes gaat bestaan, en een paar serieuze gasten. Dus flinke winst zal er niet inzitten die dag voor fred

tenzij inne ff dik gaat promoten natuurlijk :W
 
tenzij inne ff dik gaat promoten natuurlijk :W

ja inne waarom niet? het is tog niet ver rijden voor jullie :W
 
nou,
was jas dus al zei zal ik van dag of morgen naar de politei gaan om het hele verhaal te doen incl de vergunning die ik (wij) hebben gehad van de eigenaar...

zodra ik meer weet zal ik het laten weten
 
Boskoop zal cker aanwezig zijn!!!!!!!!!!!!!!!...................we willen wel eens weten wie onze racer kan beaten!!!
 
ik kom dan denk ook wel ff kijke. maar zou iemand een beetje info kunne geven hoe ik daar moet komen want ik ken daar nix anders als discotheek labarque.
 
parkeerplaats van truckcentre naast de a12 als je van waddinxveen naar zoetermeer rijd aan de rechterkant...
kan niet missen:)

verder moet thomas weer ff ZIJN topic checken :?
 
dus het is 7enhuizen, alkemade ? bij zoetermeer dus, tsja de aanhanger staat zondag toch nog voor de deur:p dus count me in :p
 
tupac_shakur121 said:
ik kom dan denk ook wel ff kijke. maar zou iemand een beetje info kunne geven hoe ik daar moet komen want ik ken daar nix anders als discotheek labarque.

Volg vanaf la baraque de "grote" weg naar zevenhuizen. Dan kom je er vanzelf langs :)
 
helaas klote nieuws
de meeting word verplaats naar een nog nader te bepalen datum in augustus

kan dr ook niks aan doen
de eigenaar vond het te kort dag worden...
maar zei wel dat ie meewilde werken aan een andere datum...
 
Dat is geen slecht nieuws. Dat betekend alleen maar dat het nu goed voorbereid kan worden e.d.
Mits je met een serieus plan komt ben ik ook wel bereid de hele dag ventjes zonder helm aan te gaan houden e.d. in een crew shirt :p Dan moet je alleen mijn hulp nog willen, want ik blijf een beetje een apart figuur natuurlijk.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top