Je volgende auto #8

Status
Not open for further replies.
Ga je mond eens spoelen met zeep, en gauw! :D!!

Ford is niet te vergelijken met een bmw/mercedes, neem alleen de 50/50 gewichtsverdeling van bmw al.. Daar kan ford al slecht tot niet aan tippen.

Alsof BMW het enige merk is wat fatsoenlijk sturende auto's maakt
 
Coole bak erwin!.. kun je die velgen niet weglaten en stalen wielen nemen? en dan gewoon ergens shoppen voor vette velgen?
 
Coole bak erwin!.. kun je die velgen niet weglaten en stalen wielen nemen? en dan gewoon ergens shoppen voor vette velgen?

Idd misschien wel een goed idee...

Kan je meteen winterbanden fabrieksaf erop zetten :p (Zal zeker niet kunnen ofwel?)
 
Velgen zitten std onder deze uitvoering, dus nee je kan niet de velgen eraf halen.

@ Erwin: Zie dat je um gekocht hebt :) Strakke bak, maar dat wist al :p Heb je nog PM gestuurd, maar die kan wel verwijderen.

Als ik zo naar de foto kijk, dan staat ie wel een stuk hoger dan de MultiJet Sport.
 
Heb het er nog met hem over gehad en hij zij: het komt zich niet op en paar duizend dus 34,35 ofzo gaat ook nog wel
Mischien is het wel en slim plan om gewoon net en auto te kopen met de kop ervan af zoals jay rune eerder al zij.
Enja Ik heb hem al en x5 aan proberen te smeren tweedehands of nieuw maar hij wil er niet aan geloven.

Overigens kwam hij vanmiddag wel thuis met factuur van en:
Volkswagen passat 1.9tdi - 105pk en iets in de hele andere richting en c-max kan iemand me hier en beetje de grove verschillen noemen tussen de c-max en s-max.
 
Coole bak erwin!.. kun je die velgen niet weglaten en stalen wielen nemen? en dan gewoon ergens shoppen voor vette velgen?

Vaak zit het in zo'n pakket..
Bij de Fox bijv. al wil je een Airco krijg je heel pakket met lichtmetalen velgen etc, waar je fors voor betaald
 
Heb het er nog met hem over gehad en hij zij: het komt zich niet op en paar duizend dus 34,35 ofzo gaat ook nog wel
Mischien is het wel en slim plan om gewoon net en auto te kopen met de kop ervan af zoals jay rune eerder al zij.
Enja Ik heb hem al en x5 aan proberen te smeren tweedehands of nieuw maar hij wil er niet aan geloven.

Overigens kwam hij vanmiddag wel thuis met factuur van en:
Volkswagen passat 1.9tdi - 105pk en iets in de hele andere richting en c-max kan iemand me hier en beetje de grove verschillen noemen tussen de c-max en s-max.

Als iemand met een factuur thuis komt heeft ie hem gekocht :D Offerte dus ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top