Je volgende auto #8

Status
Not open for further replies.
Maykel, tipje van de sluier, en anders moet je gewoon je b*k houwe :+ :*

Nieuwe Mondeo is opzich wel aardig, ik vind hem alleen in het echt tegenvallen, vind ik bij de huidige Passat ook... Ze prestenteren hem met 19" en superkleur + superinterieur... Gaat de gemiddelde leaser hem rijden zie je hem met 16" wieldoppen en in het zilver + anthrecietkleurig stoffen interieur dan wordt het al iets minder... Zelfde geldt voor de Volvo C30 bijvoorbeeld, in de prestentatie-uitvoering (T5) is hij vet in dat parelmoerwit met donkerbruin, als je nu een 1.6-je tegenkomt is het al snel minder :Z

Ben ik zeker met je eens!

Dit was inderdaad ook een demo model, 18" alles erop en eraan. En dan is hij erg mooi. Maar de gemiddelde lease rijder zal inderdaad voor een wat suffere uitvoering gaan.
 
JP, zijn vader wil een nieuwe auto bestellen. Een x5 heb je niet nieuw voor dat bedrag.

Touran/Zafira misschien iets of zijn die net weer wat te duur?

Avensis verso is niet meer in productie, er is nu een gewone Toyota Verso. Ik vind m niet mooi maar het zal ongetwijfeld een goede en fijne auto zijn. Corolla Verso is ook niet meer in productie maar wellicht nog te krijgen, dat vind ik dan wel weer een aardig model.


Zo snel weer uit productie ?? :?

Ouders van me vriendin hebben een corolla verso dynamic uitvoering sinds 2 maanden en nieuw gekocht (lichtmetaal, cruise contol, geblindeerde ramen etc etc)
Rijdt erg fijn, alleen jammer genoeg de 133 pk versie :( en hij wil em niet chippen :p)

Zo dus...
toyman_1127390653_cov_ex28_tcm317_292196.jpg
 
Last edited:
S-max zit precies op dat max. budget wat aangegeven werd. Een 2.0 is €32.500. Maar dan heb je dus een kale versie, en bij de S-max is zelfs de kale versie nog wel redelijk goed bedeeld (climate control etc.).


Voor een s=max zit je al snel op 40k(diesel en wat opties) , heb ik ook nog bij wezen kijken paar maand terug. het is wel een erg mooie auto :)
 
Grande Punto is vandaag besteld hoor ;).

Het is toch de 1.4 16v Racing geworden.
Kleur is donkergrijs metallic.

Zit echt alles op en aan ;)

Sportpakket: skirts, spoiler, chroom uitlaatstuk, 17 inch, witte tellerplaten, sportstoelen en nog veel meer leuke opties.

Ben er echt blij mee, September mag ik em ophalen.

de velgjes:
[ir]http://i4.photobucket.com/albums/y146/lotuzzz/GrandePunto130/FiatGrandePunto130024.jpg[/ir]

En het interieur:
[ir]http://i4.photobucket.com/albums/y146/lotuzzz/GrandePunto130/FiatGrandePunto130056.jpg[/ir]
[ir]http://i4.photobucket.com/albums/y146/lotuzzz/GrandePunto130/FiatGrandePunto130002.jpg[/ir]
 
Gaaf Erwin, alleen jammer van de kleur ik had zelf voor een aparte kleur gegaan. Dit is ook wel mooi alleen zo saai.
 
Gaaf Erwin, alleen jammer van de kleur ik had zelf voor een aparte kleur gegaan. Dit is ook wel mooi alleen zo saai.

De racing heeft maar keuze uit 5 kleuren en aangezien ik die rode en oranje niks vind heb ik maar voor deze kleur gekozen.
andere kleuren waren blauw of zwart.
 
Zo snel weer uit productie ?? :?

Ouders van me vriendin hebben een corolla verso dynamic uitvoering sinds 2 maanden en nieuw gekocht (lichtmetaal, cruise contol, geblindeerde ramen etc etc)
Rijdt erg fijn, alleen jammer genoeg de 133 pk versie :( en hij wil em niet chippen :p)

Maart 2004 tot mei 2007 (als de gegevens van autoweek kloppen). Maar er is dus een opvolger gekomen, de Toyota Verso.

Met 133pk kun je toch prima meekomen? Zo´n auto koop je niet om sportief te rijden lijkt me...
 
Maykel, tipje van de sluier, en anders moet je gewoon je b*k houwe :+ :*

Nieuwe Mondeo is opzich wel aardig, ik vind hem alleen in het echt tegenvallen, vind ik bij de huidige Passat ook... Ze prestenteren hem met 19" en superkleur + superinterieur... Gaat de gemiddelde leaser hem rijden zie je hem met 16" wieldoppen en in het zilver + anthrecietkleurig stoffen interieur dan wordt het al iets minder... Zelfde geldt voor de Volvo C30 bijvoorbeeld, in de prestentatie-uitvoering (T5) is hij vet in dat parelmoerwit met donkerbruin, als je nu een 1.6-je tegenkomt is het al snel minder :Z

Moet nog een autoadvertentie tegenkomen die niet zo hun auto's aan de man brengt.

Zelfs bij Mercedes zie ik altijd uitvoeringen met AMG bumpers en wielen afgebeeld.

Tenzij je zo goed bij kas zit dat je elke 3 jaar je auto kan inruilen voor weer een nieuwe zou ik zelf nooit aan een nieuwwe auto beginnen. Het kost je alleen maar geld.
Liever een wat ouder model die dik in de opties zit, dan een splinternieuw instapmodel.
 
Maart 2004 tot mei 2007 (als de gegevens van autoweek kloppen). Maar er is dus een opvolger gekomen, de Toyota Verso.

Met 133pk kun je toch prima meekomen? Zo´n auto koop je niet om sportief te rijden lijkt me...

Je kan zeker goed meekomen(het is trouwens 136pk zag ik net:) ), ik vind hem nog redelijk snel voor zo'n gezinsauto.

Heb het laatst even geprobeerd of ik de tijden van autoweek kon halen(stopwatch) en kwam op 9.89sec uit dat was met TRC off.

Met TRC aan ben je iets langzamer. Maar het zit wel redelijk in de buurt van die 10 sec :)

En hij is nog best zuinig voor een 2.2 liter.

5,7l:100km (1:17) gemiddeld bij normaal rijden(het "nieuwe" rijden) en 7,8L:100km (1:13) met een caravan erachter :winner:
 
Gister rond gereden in de nieuwe mondeo.

Echt een super fijne kar, ook mooi afgewerkt enzo. Ik reed in een versie van 43000 euro maar dat is echt vergelijkbaar met bmw/mercedes.

Echt wel dat ik mijn vader zo'n auto ga aansmeren! Ook echt dat touchscreen enzo, en dat je gewoon kan roepen wat voor climate control je wil enzo.

Erg onder de indruk dus :W


Ga je mond eens spoelen met zeep, en gauw! :D!!

Ford is niet te vergelijken met een bmw/mercedes, neem alleen de 50/50 gewichtsverdeling van bmw al.. Daar kan ford al slecht tot niet aan tippen.
 
Moet nog een autoadvertentie tegenkomen die niet zo hun auto's aan de man brengt.

Zelfs bij Mercedes zie ik altijd uitvoeringen met AMG bumpers en wielen afgebeeld.

Tenzij je zo goed bij kas zit dat je elke 3 jaar je auto kan inruilen voor weer een nieuwe zou ik zelf nooit aan een nieuwwe auto beginnen. Het kost je alleen maar geld.
Liever een wat ouder model die dik in de opties zit, dan een splinternieuw instapmodel.

Mee eens... En een nieuwe auto zie ik mezelf ook niet zo gauw kopen in dit leven :D Nieuw is wel leuk, maar het kost gewoon klauwen met geld (tenzij je hem redelijk op rijdt)...

Bjeff, 50/50 verdeling? Zoek dan maar richting de sportievere modellen...
 
Verlagen gaat iig gebeuren ;). Novitec 40-40 denk ik. Velgen zwart dat gaat niet gebeuren. Misschien als die jaartje oud is even kijken voor een ander leuk setje 17 inch :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top