Je volgende auto #29

Status
Not open for further replies.
Eens.... :) Daarom zeg ik het ook. De regering kan nog niet eens een 1.000.000 OV-chipcards introduceren, nee, dan gaan ze vast 14.000.000 auto's uitrusten met GPS apparatuur... Not-gonna-happen *D
 
dat interieur staat me altijd zo tegen :X

Wilde al zeggen; ze worden te betalen omdat niemand tegen die aardslelijke middenconsole aan wilt kijken :r

Iets met vraag en aanbod :p Als het je ding is heb je er wel een goedkope auto mee :+

Zou zelf wel een 159 willen eigenlijk, maarja liefst wel een 2.4 weer natuurlijk, en het moet ook een TI zijn want die zijn dikkkkk. Beetje duur en zeldzaam alleen, owja 4wd zou ook leuk zijn. Kunnen die 400nm+ een keer losgelaten worden :+

*koopt lot voor eindejaarsloterij*
 
boeit me eerlijk gezegd niet hoeveel 't zuipt.. heb binnenkort me quad, dus auto is meer ''2e auto/koude dagen vervoer... maar een automaat is gewoon heerlijk cruisen, maar ga er wel een kijkje nemen denks.

Johnny wat de fok moet je nou met een quad :D lijkt me toch niks om daar dagelijks op rond te cruizen?
 
Eens.... :) Daarom zeg ik het ook. De regering kan nog niet eens een 1.000.000 OV-chipcards introduceren, nee, dan gaan ze vast 14.000.000 auto's uitrusten met GPS apparatuur... Not-gonna-happen *D

Ik hoop van harte dat het niet doorgaat 9||6

dat interieur staat me altijd zo tegen :X

Is ook lelijk...

Met een Casa Rosso interieur wel ja, :r

Met een normaal interieur worden ze ook betaalbaar... Was een snel voorbeeldje uiteraard...
 
Daar ben ik weer. Terug van wereldreis enzo. Meteen maar even een update: Heb een nieuwe Vw Polo Highline TSI gekocht8).

Staat over 11 weken bij de dealer.
 
Ben ook erg tevreden. Buiten het highline pakket niet zoveel extra's
-Zwart parel effect
-Executive pakket (RCD310, 6 speakers en multimedia aansluitbox)
-Climate control
-Passagiersairbag uit te schakelen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top