Ok. De uitdaging:
max 15k
benzine
200pk+
4wd of rwd
duits (iig geen italiaan of fransoos)
automaat pre, geen vereiste
turbo pre, geen vereiste
ik gaat tukken, ik zie de uitslag morgen wel :*
Ido hier van het forum heeft nog zo'n 5 deurs GTI TDI staan incl. JD kuurtje
Focus RS
Jag X type 3.0 V6
Volvo V70R
Subaru Impreza WRX
Mitshubisi 3000GT
Mercedes C320
Of even doorsparen en dan ; http://link.marktplaats.nl/292022520 8)
leon cupra
golf 4 R32 imo een hele dikke auto
audi TT coupe
S3
Voor Martin:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bg2mniiyrxib
Zoiets denk ik... M5 is te doen qua aanschaf, maar qua onderhoud erg veel zoals je zelf al aangaf...
Ik kwam dus idd ook uit bij bijv een 330Ci M5 is koning maar volgens mij ga je van de onderhoudskosten echt huilen.. Moet wel _enigszins_ leuk blijven
Ik ben een beetje aan het rond kijken voor een 2e auto en wil eigenlijk een sportieve kleine 2-zitter met achterwiel aandrijving.
Nu wilde ik eigenlijk altijd een S2000 hebben, maar begin ook een beetje te twijfelen richting een RX-7, maar dan wel een speciale Japanse uitvoering (Type R of Type RB etc).
Wat zouden jullie kiezen?
Heb voor mezelf wat voor- en nadelen op een rij gezet
S2000
Voordelen:
- Zeer betrouwbaar
- +9.000 rpm
- 6 bak
- Relatief lage onderhoudskosten
- Relatief zuinig
- Double Wishbone wielophanging
- Cabrio
Nadelen:
- Niet makkelijk tunebaar (zonder grote aanpassingen)
- Cabrio
RX-7
Voordelen:
- Zeer goed tunebaar
- Exclusiever
Nadelen:
- Stuur rechts
- Niet super betrouwbaar
- Hoge onderhoudskosten
- Hoog brandstofverbruik
- Ouder
Wat is jullie mening?
Als ik de voordelen en nadelen zo vergelijk neig ik toch weer naar de S2000
http://www.rx7city.com/downloads/wallpapers/rx7city/Rx7 002_1280x1024.jpg[/ir]
Een 'R' is wel wat anders dan een T5
R = 4x4
YouTube- S2000 @ 10000 RPM
Rx7 is wel dik.
Maar het is net wat S.wokkel zegt, als die eens stuk draait...
RX7 is niet zo onbetrouwbaar als jullie denken hoor.
Blok is net zo sterk als een normale inlijn of V blok.
Hangt er gewoon net af hoe de vorige eigenaar er mee om is gegaan + onderhoud tijdig.
Daarnaast gewoon de normale slijtage logika, getuned of niet getuned etc.
En duur om eentje te maken is het ook niet, zijn eigenlijk dezelfde kosten als ieder andere blok. Enigste verschil is dat je de hele blok eruit moet halen...