Je volgende auto #27

Had deze een paar weken geleden te koop gezet voor m'n schoonbroer/zus;

http://link.marktplaats.nl/266585984

Is gisteren verkocht voor € 2.700,=... Netjes lijkt me zo :)

Nu zijn ze op zoek naar iets anders;

- € 6.000,= max.
- station
- normale kleur, dus geen rood/wit... liever zwart- of grijs-metallic
- 2002+
- liefst lichtmetaal

Ze zijn altijd tevreden geweest over Opel's, dus nu dachten we aan een Astra G station, of een Vectra station... Iemand nog een leuk alternatief?
 
morgen bij een schade golf 5 GTI kijken... veel plaatschade/frontschade en mag hem voor leuk prijs hebben... als het wat is, kopen en rustig opbouwen... mijn mk4 geef ik dan aan me broertje kado als hij 18 word (volgend jaar)
 
Net een leuk potentieel ''leuk voor erbij'' autotje zien staan.

Een grijze vw golf 2, bouwjaar 15-11-1986. Nu dus 23jaar oud.

Alleen word deze nog oldtimer en zo ja wanneer? En zou je iets van 23jaar als semi oldtimer kunnen verzekeren naast een normale daily auto?
 
was niet helemaal zkr met me baan toen met die audi.. uit eindelijk ook ontslag gekregen... nu inmiddels meer zekerheid dus ken ik weer wat meer besteden.

krijg 3k van me ouders, en de rest is mijn kado aan me broertje...

bij verkoop kan ik zo'n 5000 voor die ding beuren.
 
Duidelijk... Maatje van me heeft vorige week z'n A3 SB 2.0T DSG verkocht, gaat nu voor een Mk. V GTI DSG (zonder leer) kijken, ben benieuwd :) Alletwee wel dikke auto's, maar ik vond zo'n SB wel erg gewoontjes voor zoveel geld (en hij ook, heeft het ding een paar maanden gehad), ben heel benieuwd naar zo'n GTI 8)
 
Tjah, zo'n Golfje is wel een stuk sportiever, en dat mistte hij een beetje bij die SB... Hij heeft daarvoor een stuk of 4 A3's oud type gehad (waaronder een dolfijngrijze '02 S3 225pk :~ :~)... Toch vind ik het vreemd dat hij die A3 niet houdt, aangezien hij altijd Audi's rijdt, en als makelaar werkt (presentatie enzo)...
 
Net een leuk potentieel ''leuk voor erbij'' autotje zien staan.

Een grijze vw golf 2, bouwjaar 15-11-1986. Nu dus 23jaar oud.

Alleen word deze nog oldtimer en zo ja wanneer? En zou je iets van 23jaar als semi oldtimer kunnen verzekeren naast een normale daily auto?

Als het goed is worden de auto`s van `86 nog oldtimer. Dit is dan meteen het laatste bouwjaar dat oldtimer word. De bouwjaren vanaf 87 zullen nooit oldtimer meer worden.
 
Back
Top