Dakar 2009

Hehe precies hetzelfde overal dus haasten haasten haasten!
Welk team is dat?

Nog een leuke foto gevonden waar de auto wel erg duikt, was @ proloog.

valkenswaardbuggyspring.jpg
 
Echt super vet die filmpies. heb echt weer zin in, elke dag weer kijken :D:D

@ vale-46: super dikke streamer van je pa! is het een 143? meer foto's?:W
 
Bas. yep:) post binnekort wel paar pic's en evt. filmpje met klep open:p?

Filmpje is koning! doet me weer denken aan afgelopen keer enduro rijden in Frankrijk, erg mooi was dat!

Jammer dat het met kt*kuch*m's is:p
 
denk dat ik helaas dit jaar een deel moet missen :(

Of hoop dat ik of internet heb, of een tv waar ze het op uit zenden dit jaar. Zit namelijk aan de andere kant van de wereld voor mijn werk. En wil het eigenlijk echt niet missen...:(

Iemand toeval een site waar ze straks alles op uitzenden?
 
gister avond een docu gezien ( dust to glory ) over de Baja 1000...

als je dacht dat Dakar bruut was, dan is de Baja helemaal asociaal :W

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=6XD-09LdajA"]YouTube - 2008 BAJA 1000[/ame]

met 180 km/h over wegen waar een normale auto nieteens overheen komt :D


[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Ky8eTuvsUtY&feature=related"]YouTube - Baja 1000 del 2008 Tecate Score International Ensenada Deportes[/ame]
 
denk dat ik helaas dit jaar een deel moet missen :(

Of hoop dat ik of internet heb, of een tv waar ze het op uit zenden dit jaar. Zit namelijk aan de andere kant van de wereld voor mijn werk. En wil het eigenlijk echt niet missen...:(

Iemand toeval een site waar ze straks alles op uitzenden?

Ik zal tegen die tijd wel wat site's plaatsen waar je het 1 en ander kan volgen!

@ Bart Dat is dus wel ff een totaal andere rally;)
Echt niet te vergelijken, weet niet welk land dat verreden word maar daar zijn wel andere regelementen;)
 
klopt, Baja 1000 is in Mexico... en zo af en toe worden er ook wel eens wat mensen uit het publiek overreden. En volgens mij is het zelfs zo dat er een soort unlimited klasse is waarin alles mogelijk is :W

idd, niet echt te vergelijken maar de baja is veel mooier... gewoon in 2 dagen net zoveel slopen als de hele dakar :+
 
dan is het ook meer een sprintrace dan een lange duur rally, niet vergelijkbaar, heb ook vele malen meer respect voor de mannen van dakar!
 
Volgens mij wordt alles uitgezonden op www.dakartv.nl, weet ik niet zeker. Beelden van RTL komen ook wel online op www.rtlgemist.nl ofzo.

En bij Le Dakar gaat het niet echt om de beste rijder zijn, maar om het heelhouden van het spul. Natuurlijk gaat het in de top ook om echt goede rijders, maar voor het grootste deel van de deelnemers gaat dat helemaal niet op. Je kunt de beste rijder zijn van allemaal, als je materiaal er na 2 dagen mee kapt ben je gewoon t bokkie.

Morgen naar Brussel trouwens, team op t vliegtuig zetten. Zie je 's middags een zootje zwarte of witte jassen met sponsors erop, dan zijn wij het :+
 
En zie je morgen avond in Frankfurt een zooitje witte jassen en Yamaha gekken dan is het het Yamaha Holland Team, en zie je maandag ochtend op Schiphol allemaal zwarte jassen/vesten met oranje logo's etc. is het het team van me baas, Arjan Brouwer Rally team.
Alle meuk is ondertussen er wel:)
Ben benieuwd!
 
Zoo eerste dag zit erop! Nu dag 2:)

Alex brusselers heeft bij de quads z'n blok opgeblazen is 200Km door Martijn van Gastel gesleept. Vandaar bijde als laatste..

Verder is me baas 56ste oid. geworden bij de auto's, erg netjes aangezien er 150 mee doen.. En hij rijdt nu nog met een korte versnellingsbak terwijl het lange piste's zijn..

Motorfietsen, Willemsen over de 100 Macek van het YamahaHollandteam 17de oid.
Knuiman en Verhoeven erg goed evenals Vd Goorbergh!

Vrachtwaggels de Ginaf met Van vliet 1ste:)

Pic van me baasch bij de prestart de ze de dag van te voren hadden.
3_1.jpg


Krijg dagelijks wel smsjes van me pa, dus hou jullie up to date:+
Me baas belt ook bijna iedere dag, dus hoor ik ook wel het 1 en ander van:)
 
van Merksteijn ook weer goed bezig :W

niet zo gek met een fabrieks auto maar toch wel vet :D

en ik hoop dat deze meneer Gordon er wat van gaat maken:

l_788e6e316c00514089333be688b4504f.jpg
 
die van merksteijn op TV, knalt 185 over een knikkerweg en vind de auto traag :+

ik vond het weer prachtig, en die banden WOW
 
Back
Top