Dakar 2009

oeps....afslag!!!


"Effe remmuh"

"effe achteruuuut stiek'n"

"insturen"

"zie je wel.... Keren kost alleen maar tiet!!"


-:-
 
Verhoeven en Knuiman zijn echt goed bezig!

Van Deijne en Kuipers zitten er ook zéér goed bij!

Mitsubishi, helaas dat de strijd met VW en BMW er niet is dit jaar. Weet iemand btw met wat voor een motor zij rijden? aangezien de nieuwe diesel mitsu's allemaal VW motoren hebben.
 
Weet niet als jullie nog een beetje TV kijken maar dit is toch gvd wel ff rally rijden hoor!
BartB zei wel wies liever baja of weet ik het wat, dikke lul 3 bier.
Dit is dus echt vet8)
Die duinen, gekkenwerk! Beelden om oneindig te bekijken. Mooi hoor!
 
Die duinen waren gister idd echt ziek hoog !!
Zo hoog had ik ze nog niet gezien bij dakar :D
Echt vet om te volgen :)

@ vale46 werdt jou baas gister nou niet geintervieuwd ?
 
Ow ehh nou wij hebben de finish ook gehaald, iig met de RAV4 :+ Rest van de meuk ging natuurlijk weer verrot, maar ok. 38e algemeen, 3e Nederlanders achter Kuipers en Van Deijne, dus dat is geen straf :7

Dinsdag het hele team halen op Zaventem :) Misschien heb je ze nog wel gezien, beetje dwaas doen aan de finish met Go Fast bidon in de hand :p
 
heb het allemaal maar een beetje kunnen volgen helaas :(
Alleen aan de hand van wat filmpjes op het I-net maar uitzending gemist ging lastig.
uitzending van een half uur duurt 1,15 uur om te kijken. Internet is hier zo snel in korea :p Constand aan het bufferen!

Maar echt wel pracht beelden gezien zeg!! sjezus niet normaal!!
 
Woensdag is me pa were terug:) Alleen team Nederlandse teamleden aan de finish behalve een zwitser die z'n ruggetje brak..
Binnekort wel eens wat pic's etc:)
Me pa had er tegen de 700 gemaakt dus dat komt goed8)
 
MAAS3095%20(Medium).JPG


Ben benieuwd, morgen komen de meeste Nederlanders terug volgens mij (voor de geïnteresseerden, volgens mij veel met de Iberiavlucht van half 7 op Schiphol :p)
 
even robbie gorden na doen:p was echt vet om te zien dit jaar alleen jammer van de veel neutralisatie's. op naar 2010 of ander soort van dit soort rally's die worden uitgezonden.
 
Idd:)
Me pa is ook weer terug iemand interesse in 1250 foto's8P

Ik zal er binnenkort wel eens wat uppen stuk of 20 is voldoende eigelijks moet je ze allemaal zien te vet!!!
 
Back
Top