Dakar 2009

de africa race word gewoon in africa gerede volgens mij een beetje de oude route van de dakar, de africa race eindigt ook in dakar enz. en de dakar rally word ik zuid amerika gereden. (beetje duidelijk)
 
mwa Gordon gaat ook wel sirieus hard hoor, en hij heeft gewoon een woeste hummer dus hij moet winnen dit jaar...

Netzo als Gerard de Rooy dit jaar ook moet winnen :p
 
Jep ik heb die stickers zelf op de auto geplakt:p ehm zo uit me hoofd 2 kanten en in die schuine rij onder de deur:p?

Hij heeft gisteren zijn blok kapot gereden8P en is 600Km door de assistentie jeep gesleept, en nog als 100 oid binnen8P.
Gelukkig wel van start gegaan vanochtend:)
 
Idd en meerdere Nederlandse uitvallers..
Ook vandaag de Bmw X3 van van Merkenstijn afgefikt, erg zonde want hij deed het schrikbarend goed!

Vandaag Macek en Daniel Willemsen 19 en 17de gaat steeds beter nu het zwaarder word8)

Het is in de assistentie wel aardig afzien zegt m'n pa.. Korte nachtjes veel sleutelen als ze allemaal binnenkomen.
Wil binnen 5 jaar zelf een keer mee in de assistentie:)
 
Lijkt me echt fucking vet om met zoiets mee te doen.. Moet toch eens zien dat ik als ik zelf wat meer circuitrijd wat meer in de 'racewereld' kom :)
 
Jep ik heb die stickers zelf op de auto geplakt:p ehm zo uit me hoofd 2 kanten en in die schuine rij onder de deur:p?

Hij heeft gisteren zijn blok kapot gereden8P en is 600Km door de assistentie jeep gesleept, en nog als 100 oid binnen8P.
Gelukkig wel van start gegaan vanochtend:)

blok kapot how come? wat voor honda v6 ligt er eigenlijk in?
 
Ik ben niet zo thuis in de Honda auto's maar het is gewoon een productie blok.
Aluminium ongeblazen blok, noem eens wat type's die ermee geleverd zijn?

Ik heb er zelf nog niets van vernomen wat het preciese probleem was.
Hoorde wel dat er vrij veel problemen met de auto zelf waren..
 
Nou...

Die gast zal wel een klapper gemaakt hebben.. inwendige bloedingen & gestorven...Dat ze hem niet konden vinden.. eehm, accu leeg van de gps o.i.d.??

Van Merkestijn keek gisteren wel sip... maarjah, als je BMW uitfikt, is er ook weinig lol meer aan :D
 
Er gingen toch ook geruchten dat het mischien iets met een overval te maken had?

Maarja, lijkt me dan beetje vaag dat de motor er nog ligt, en dat er water en brood naast die kerel ligt.
 
Er gingen toch ook geruchten dat het mischien iets met een overval te maken had?

Maarja, lijkt me dan beetje vaag dat de motor er nog ligt, en dat er water en brood naast die kerel ligt.
Van die overval hoorde ik ook iets maar dat was een gerucht. Wat ik wel las is dat er problemen waren met het noodsignaal dat eerst naar Parijs werd gestuurd en daarna niet was terug gestuurd naar Argentinie ofzo. Beetje vaag.
 
@ Rtlgp zeiden ze iets met z'n hart..

Oehh 1ste uitvaller bij m'n pa in het team
Ceril Trisconi heeft z'n rug gebroken, viel gelukkig ietsje mee

Martijn van Gastel die elke keer iedereen helpt, kwam gisteren om 03.00 binnen en ging om 07.00 weer van start. Damn dat moet zwaar wezen vandaag!
 
Back
Top