MIVW 2009

Arne

Pia Maxiscooter FTW
OK, wie gaan er allemaal, spreken we van tevoren nog even af, of pas op het terrein zelf? Zet je naam hier even neer als je gaat, ikzelf verwacht rond half elf/elf uur in de buurt van het terrein te zijn.

Ik denk trouwens dat we beter langs de A4 of de A13 kunnen meeten, kunnen we nog even colonne rijden ook }:O
 
Advertisement - register to remove this

I'm in! Ik wacht bij de parkeerplaats van Delft. Dan rijden we daarna door naar Pim z'n meeting point voor degene die niet via de A4 gaan :)



Voor het mooie moeten we ook een Scooterforum vlag hebben 8P
 
Last edited:
alq7gl.jpg
 
2 zelfs, zowel richting Den Haag als R'dam. Maar ik zit verkeerd te kijken, wij gaan niet over de A4 naar den Haag, maar over de A13...Is anders gigantisch om.
 
Arne, wij meeten dan eerst bij de Texaco op de A29. Moeten we alleen Bjorn nog ff oppikken op zuid als het kan. Daarna cruisen we door naar die burger king (is dat die waar ook zo'n la place zit?
 
Die gaat naar Goud dus zal wel niet. Rene zal ik nog ff bellen, en Rob wilde geloof ik ook weleens mee.
 
Ik heb ook wel zin om te gaan, maar moet zaterdag nacht, of beter gezegd zondagochtend tot 08:00 uur werken. Misschien dat ik ff op de quad erheen kom. Weet alleen niet of ik dan bij de auto's mag staan?
 
Waarschijnlijk mag je het terrein niet op met je quad, maar je kunt natuurlijk altijd kijken als bezoeker.
 
Hmm zou er ook wel heen willen opzich .. Hopen dat t weer een beetje mee zit :p

Jammer dat t alleen weer zo ver is. Maja even kijken of er iemand mee wil :p
 
Hmm dit weekend kan ik jammer genoeg niet. Heb al een ander leuk weekendje in de planning.

Wel jammer, aangezien er best veel van het forum heen gaan.
 
Ik kom ook zoals bij sommige al bekend was :)
Weet nog niet precies hoelaat ik daar ben, maar ik bel wel bij aankomst.
 
Back
Top