Dakar 2009

Advertisement - register to remove this

Mn buurman kwam er om 3u mee af dat het vandaag was. :(
Anders was ik ook wel aanwezig geweest.

Is het toevallig morgen ook nog?
 
Mn buurman kwam er om 3u mee af dat het vandaag was. :(
Anders was ik ook wel aanwezig geweest.

Is het toevallig morgen ook nog?

Nee was alleen vandaag..

Helaas niet aanwezig:( moest werken aangezien me baas mee doet dit jaar, hij was vandaag eerste bij de 2wheeldrive klasse met z'n Honda Hakvoort buggy.

Me pa doet ditjaat ook weer mee in de assistentie, ben zelf btw afgelopen naar de 'finisch' geweest in Dakar. Helaas ging het niet door maar de reis dus wel:p

Ben benieuwd wat Argentinie/Chili gaat geven, over 2,5 week gaat alles al op de boot dus druk druk druk bij alle teams!

Morgen misschien ff knallen in de Honda buggy8)

@ Inne me Pa stond al aardig strak van de GOFAST als ik hem zo hoorde haha
 
Ik ben er geweest... Vond het niet echt boeiend om eerlijk te zijn.. Duurde ook tering lang voordat die vrachtwagen weer overeind stond.. Crossauto's waren wel tof overigens :W
 
Ik was er met m'n team (Van Eikeren, wit-zwarte auto's). Nog even met Inne staan praten, erg gezellig. Heb een prima dag gehad, maar met een eigen tent met catering etc. kan dat haast niet anders :p

dsc_1735__medium_698.jpg

'U herkent onze tent aan het grote Go Fast blikje.'

dsc_1920__medium_395.jpg

Hoi Inne :+
 
ja er waren een 20 tal sprinter afgereist naar valkswaard voor een demo dacht ik wat ik las op autocrossnederland. maar ben jammer genoeg niet zelf geweest.
 
Inderdaad demo in het pauzeprogramma tussen de middag, ze hebben ook nog een paar rondjes gedaan toen Anne Kies z'n GINAF op de kant legde ('en daar is Anne Kies ook binnen, met een rondetijd van 1 uur en 1 minuut')

Heb er niet echt foto's van gemaakt eigenlijk, was wel vet om te zien. Ging als de brandweer over die baan zeg, onvoorstelbaar.
 
Nou mensen, het is hoog tijd voor wat nieuws hiero!

Morgen en overmorgen gaat al het materiaal naar Frankrijk voor de keuring!
En niet veel later gaat alles op de boot voor de lange boottocht naar Zuid-Amerika.
Doe bijna de hele dag niets anders momenteel dan shit regelen voor mijn baas z'n team, en hebben vandaag de pers&publiek presentatie gehad.
Zal binnekort ook nog wel een stukje op tv te zien misschien:p

Maarja jullie wil vast pic's en filmpjes zien8)

M'n pa zit in de asistentie van het Yamaha Holland Team, waarbij 4 motor's rijden en 2 raptor's.
Foto van pa z'n scania met de Yamaha promo trailer;
truckgertjerecht-1.jpg


En hier de Hakvoort Honda V6 buggy waarmee m'n baas Arjan Brouwer het dit jaar mee gaat proberen, net ff gewassen.
20112008900.jpg


Nog 'ff' een kortere bak erop zetten:)
20112008901.jpg


Filmpjes van vanmiddag voor de televisie beelden!8)
Goed hard over het strand heen klappen8)





En mocht hem verleden week ff droogrijden bij het werk en dan ging opzich prima hehe
Gruwelijk om d'r even in te mogen rijden! Eerste keer ook btw. vandaar dat ie ff omging:p


Vand e week gaat alles op de boot dus is het ff rustig en hoeven ze er allemaal alleen nog heen te vliegen:)
 
@ Ruud Het is idd allemaal p*rno spul8)

@ plant Was idd echt ff vet om in zo'n te knallen van dik 2Ton hehe

Alle shizzle is ondertussen op de boot.
Gelukkig na een hoop tegenslagen alles goedgekeurd etc.!!
Bijna alle motoren te hoge decibellen dus moest allemaal aangepast worden..
 
Wij zijn goedgekeurd, alles op de boot :) Nog even spannend omdat een van de benzinetanks van een van de auto's niet goedgekeurd was en nog 'even' terugmoest naar België om dat te fixen 8P

En er was nog een set banden onderweg met het vliegtuig vanuit Amerika, werd dinsdag om 3 uur vrijgegeven bij de douane en om 8 uur vertrok het hele spul naar Frankrijk. Allemaal weer lekker op tijd :p
 
Back
Top