AutoRAI 2009

Ramon

Ferrari
Het is weer bijna zover, de AutoRAI 2009 zit er aan te komen. 1 April tot en met 11 april

Compleet andere opzet dit keer, met geen grote merkenstands, maar kleine merkenstands per wereld. In elke hal staan auto's uit een bepaald segment bij elkaar, zodat de bezoeker de auto's beter kan vergelijken.

Stukje van de site van de AutoRAI:
AutoRAI is vernieuwd
meer auto's en beleving dan ooit!
Het nieuwe motto 'a brand new experience' dekt de lading volledig. De auto's staan niet per merk bij elkaar, maar zijn ingedeeld in zes belevingswerelden waarin vergelijkbare auto's naast elkaar staan. Dus nog makkelijker kijken en vergelijken! Met meer dan 500 exemplaren, waarvan 70 primeurs en 20 conceptcars, staan er meer auto's dan ooit. Met het evenement GoMotor! wordt ook de motorwereld toegevoegd aan AutoRAI 2009.

Hiernaast presenteren we diverse spectaculaire events en paviljoens, waaronder AutoRAI Life, Supercar Paddock, het Disney paviljoen en liefhebbers van klassieke auto's kunnen hun hart ophalen bij het paviljoen '110jaar AutoRAI'.

Op doordeweekse dagen zijn de deuren open van 11.00-20.00 uur, in het weekend van 10.00-18.00 uur en op 9 en 10 april avondopenstelling tot 22.00 uur. Entree tot en met 14 jaar gratis.

Er is dit keer ook een aparte hal voor motors en scooters; GoMotor.

Ik ga zelf op de stand van BMW werken, dat worden 10 zware dagen :)


Wie gaat er ook?
 
Advertisement - register to remove this

Ben aanwezig! Ga sowieso met een aantal studiegenoten (Autotechniek). Zit ook nog te twijfelen of ik voor school daar zal staan.

Denk dat ik er wel even zoet zal zijn :)
 
Ik ga niet dit jaar. Volgens mij is er geen bal aan door die kut crisis. Ik ga wel naar de autovakRAI dit jaar.
 
Volgens mij is er geen bal aan door die kut crisis. Ik ga wel naar de autovakRAI dit jaar.

Correct, wij kregen dit al te horen. 3 overhemdjes en een broek, niet eens een pak.

Zal bij andere merken vast niet anders zijn. Lowbudget beurs :)
 
Die gozer met die A3 3.2 V6 zag ik lopen met een BMW-shirtje aan.
Carlos oid?

Als je dit leest, werk jij permanent voor BMW?

Heb leuke kanshebbers bekeken..Moet zeggen dat de Kia Pro'Ceed ook erg tof was.

Overall viel de rai me erg tegen helaas..
 
Die gozer met die A3 3.2 V6 zag ik lopen met een BMW-shirtje aan.
Carlos oid?

Als je dit leest, werk jij permanent voor BMW?

Heb leuke kanshebbers bekeken..Moet zeggen dat de Kia Pro'Ceed ook erg tof was.

Overall viel de rai me erg tegen helaas..

Om maar ff voor Carlos te reageren (die is niet zo actief hier geloof ik), Carlos en ik(en 60 anderen) werkten beide voor BMW tijdens de RAI. Alleen tijdens die RAI periode dus. Heel erg leuk, maar ik ben wel helemaal gesloopt :)
 
Het was dat de kaart gratis was , want eigelijk was die hele rai zonde van me tijd.

Wat een slap gebeuren zeg.

Enige wat ik dan wel grappig vond was de DAF stand.
 
Ik ben ook even geweest, maar zoals ik al verwachte, verre van de moeite waard, ga wel weer als de indeling en opkomst weer normaal is:)
 
Ik heb bij de BMW nog met een klein kort blond mannetje staan praten, was jij dat toevallig Ramon?:p
Der liep trouwens echt een hele goede verkoper bij de 3 serie zeg! Beetje gezette, dikke gozer:p Echt super deed ie het!:D
Me pa was op zoek naar een 3-serie voor zakelijk gebruik;)

Maar ik vond het verder ook tegen vallen.:(

We hebben de insignia ook eindelijk eens heel goed bekeken maar dat stelt toch eigenlijk niet zo veel voor.:) Vooral die achterklep van de station is echt oerlelijk gedaan:X

Maargoed, al met al was het toch best een leuk dagje:p
 
Back
Top