Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
Als je abonnementen gaat vergelijken moet je ook meenemen of je per minuut of per seconde betaalt he, kan ook flink schelen. Ik had t laatst voor mn vriendin ook uitgerekend, kwam toch op hi sim only 2 jaar uit en een los toestel.
 
Hi lijkt vaak duur, maar valt best wel mee. Zolang je maar binnen je bundel belt. Al zijn ze bij T-mobile nu ook zo'n actie begonnen met "..." verloren minuten.
 
Zojuist een andere Rom op de telefoon gezet, ding gebruikt iets van 37 % aan geheugen wat eerst 57 % ongeveer was ! Leuke vooruitgang dus :W
 
Kan er hier iemand iets met een 4gb memorystick micro ? Heb er 1tje bij mn Aino gekregen omdat het kerst was ofzo.
zit nog nieuw in de verpakking.
mag weg voor een prikkie, ligt hier stof te happen
 
Als je abonnementen gaat vergelijken moet je ook meenemen of je per minuut of per seconde betaalt he, kan ook flink schelen. Ik had t laatst voor mn vriendin ook uitgerekend, kwam toch op hi sim only 2 jaar uit en een los toestel.

Dan moet je goed door de voorwaarden heen scrollen, Hi online reken je bv per minuut af, terwijl je Hi normale abo per seconde afrekent...
 
Ik heb op eens geen internet verbinding meet op m'n htc hero, op plaatsen waar ik dat normaal wel heb.
Eigenlijk heb ik nergens meer een verbinding, iemand een idee wat dit kan zijn?
 
Ja:

Webpagina niet beschikbaar

De webpagina "Blablabla" is mogelijk tijdelijk niet beschikbaar of is permanent verplaatst naar een nieuw webadres.

Hier volgen enkele suggesties:

- Controleer of uw apparaat een signaal en gegevensverbinding heeft.
- Laad deze webpagina later opnieuw.
- Bekijk een exemplaar van de webpagina uit het cachegeheugen van Google.

:|
 
Uit en aan gezet je telefoon? Ik heb het ook weleens, maar dan is er gewoon ff wat mis met het netwerk...
 
Werkt inderdaad, thanks.
En hoe doen jullie het trouwens met jullie hotmail? (Vraag is dus alleen voor de mensen die hotmail gebruiken :p)
Koppelen aan g-mail of op een andere manier?
 
Werkt inderdaad, thanks.
En hoe doen jullie het trouwens met jullie hotmail? (Vraag is dus alleen voor de mensen die hotmail gebruiken :p)
Koppelen aan g-mail of op een andere manier?

Ik heb gewoon mn hotmail account doorgelinkt aan mn tel, alleen je moet zelf je email binnenhalen. Dat gaat niet automatisch zoals outlook bijv.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top