Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Nu sinds een paar dagen mn HD2, best vet apparaat maar wel alweer zoals altijd met Windows mobile van die irritante probleemen met het ding.
om de zoveel tijd gaat het scherm niet meer aan als hij in stand-by staat, de knoppen lichten wel op maar het scherm doet niks :(
Ook is de verbinding met mn parrot carkit belabbert
 
Nu sinds een paar dagen mn HD2, best vet apparaat maar wel alweer zoals altijd met Windows mobile van die irritante probleemen met het ding.
om de zoveel tijd gaat het scherm niet meer aan als hij in stand-by staat, de knoppen lichten wel op maar het scherm doet niks :(
Ook is de verbinding met mn parrot carkit belabbert

Hmm, minder dus.
Ik heb er nu helemaal geen last van bij mn huidige HTC..
 
Had problemen met mn iphone 3gs 32g,

Verzenden en ontvangen van smsjes kwamen soms niet door, batterij ging ineens van vol naar 50% en was daarna binnen een uur helemaal leeg. Ook had ik (imo) te erg last van haarscheurtjes aan de achterkant.

Na 3 weken wachten gister een nieuwe gekregen, hopen dat deze het beter doet.

[ir]http://cdn.getseoshop.com/f/zz1p4f/apple-iphone-3gs-32gb-white.jpg[/ir]

Voor de rest prima tevreden over!
 
Hmm, minder dus.
Ik heb er nu helemaal geen last van bij mn huidige HTC..

Ik ga ook even proberen of ik de parrot kan updaten, met mn 1e htc had ik heel af en toe ook een soort gelijk probleem en dat was opgelost na het updaten dus ik hoop dat het bij deze ook kan..
 
Sinds een paar weekjes mijn Samsung Corby TXT binnen.
Heerlijk toestel om te sms-en, maar met handschoenen aan is het echt een kloote ding.
Maar ik gebruik hem toch alleen maar om te bellen, muziek te luisteren en voor de radio als Den Haag speelt.
Kreeg er verder drie achterkantjes bij, 2 witte, waarvan 1 met verschillende kleuren groene rondjes.
De originele witte.
En een zwarte.
De zwarte heb ik helaas alweer gesloopt, dus nu zit de witte er weer op.
Maar als je de zwarte achterkant gebruikt, dan springen die witte knoppen aan de zijkant er mooi uit.
Dus met de tijd maar is kijken of ik misschien eentje kan kopen of ruilen.
Wel een groot min punt is dat je SD kaart onder je batterij en sim kaart zit.
En je krijgt er geen USB kabeltje bij.
En ik heb geen SD kaart aansluiting op mijn pc, dus moet ik alles via de laptop van me pa doen.
Verder ben ik er erg tevreden over, vooral als je nagaat dat hij maar 130 euro kostte.
Batterij gaat ook 2 volle dagen mee en het geluid is ook goed.

corby-txt.jpg

87497

87498
 
Sinds een paar weekjes mijn Samsung Corby TXT binnen.
Heerlijk toestel om te sms-en, maar met handschoenen aan is het echt een kloote ding.

Volgens mij is bijna elke telefoon kut smsen met handschoen aan. Mijn telefoon zou het niet eens doen :+
 
Enige prob dat ik atm heb is dat manilla erg traag wordt als je veel smsjes in de inbox hebt. Maar daar schijnt ook al een update voor te zijn. Van de week maar eens een getweakte rom proberen, die is volgens benchmarks iig stukken sneller dan de std rom, ben benieuwd dus. Kijk alleen op tegen nieuw installeren van tomtom, wat een gekut is dat altijd :(
 
Vandaag is mn abo omgezet naar een business select abo. Scheelt me weer mooi 40e per maand :) Ik heb er btw een bb bold 9700 bij besteld... ik ben benieuwd of dat al gaat lukken of dat ik een bb bold 9000 krijg...
 
Mensen hier ervaring met een nokia e75? vind het echt een tof ding maar ik wil weten of er veel problemen mee zijn:)
 
Guy's ik zit te checken voor een Htc touch pro 2,
Maar enige vraag is zit hier bij aankoop standaard al een navigatie op?

of moet je die extra bijkopen/downloaden oid.

Ben een leek op mobiel gebied:+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top