2Fast 80cc kit deel 2

Ik heb er niks meer aan gedaan verder. Wel van iemand anders gehoord dat het met een Evo overrange opgelost is. Verder rijd de eigenaar van het blok bij Koopmans met zijn 2e 2fast blok op sprints e.d. wel met een Malossi overrange dus het kan wel.
Ik kom niet meer met updates over dit blok, omdat ik wacht op onderdelen van die gozer, verder zijn er nu wel een aantal forummembers die het blok lopend hebben, op SMP wilden ze nog geen gas geven, maar dat zal binnenkort wel gebeuren!
 
Zo als sommige wel weten heb ik nu ook een 2fast blok onder de zip. Het loopt net goed en wel 1 week. Toen we de eerstetest rondes gingen maken deden we alles gewoon rustig aan en ik kan iig zeggen dat er veeeel meer power achter zit dan mijn oude speed blok. Als je iets van 40/50 km/u rijd ga je nog gewoon de lucht in ( met een RF van 7.6) Toen leek ik geen last tehebben van een slippende snaar ( Malossi overrange). Maar op speelmans platen heb ik 1 sprint getrokken en toen slipte die als een gek! toen ik uiteindelijk aan het einde van de baan kwam kwam er gewoon rook uit de carterdeksel.. Ik kan nu van een maatje een Evo overrange lenen om te gaan testen, kijken of het dan weg is. Ik had met Anthony gesproken en volgens hem zou het dan overzijn. Ik ga binnekort ook wat runs maken dus dan horen jullie het wel hoe het is gegaan.

Mzl
 
is maar een gokje... maar is wat lichtere vertanding geen optie? dan heeft je scooter het toch iets makkelijker :)

wheeliebar erop en NOG gekker weg knallen :p
 
A-Bizar said:
is maar een gokje... maar is wat lichtere vertanding geen optie? dan heeft je scooter het toch iets makkelijker :)

wheeliebar erop en NOG gekker weg knallen :p

Nu issie al niet te houden.......en dan met lichtere vertanding word het helemaal erg.....Ik ga wel iets doen om lekker weg te komen iig })

Eerst maar eens EVO overrange erin en kijken hoe dat gaat
 
het moet ook zeker kunnen met de overrange van malossi aangezien Tedeschi die zelf ook in de sprint Zip had. maar ik heb over 2 weken als het goed is mijn eigen 2F4R
binnen dus ik zie het wel of het al dan niet lukt. ik denk dat het wel eens kan liggen
aan het raakvlak tussen de v-snaar en de vario als dit te klein is zal het idd gaan slippen als een gek en zeker met de 2F4R.
 
Back
Top