23 juni Meeting Deventer ....

ok nu is het 100% zeker... Ik ga ook!!! met autovervoer of openbaar vervoer... ik ben er!

Anderen nog via Rdam CS? Anders moet ik in mijn remy :'( :(
 
Last edited:
Mjah, eerst wordt het afgelast, dan gebeurt er wel weer iets :S

Fijn als je 2 dagen geen internet tot je beschikking hebt...

Ik kom dus nog steeds niet, of misschien wel, maar i.i.g. zonder scooters...
 
Sorry, ik kan het ook niet helpen dat het allemaal zo onzeker is gegaan...
heb gewoon geprobeert de beste oplossing te vinden...
 
Inne je hebt gewoon je best gedaan, en we gaan dan maar voor volgend jaar. Hopen dat de politie en gemeente niet gaan tegenwerken. I'll be there!! Zondag dus... bij WK Scootercentre. Laterzzz
 
Originally posted by mhr#27
Dat krantenbericht is zeker wel beter geworden!

Gaat de testbank nog door bij WK? Dat is me nu nog niet echt duidelijk.

Na deze post nog steeds geen antwoord op deze vraag... Niet dat het nu zoveel uitmaakt hoor, maar ben ook wel benieuwd! Op ST.net staat het volgende: Testbank mogelijk

Is dat, dat er mogelijk eentje komen zal. Of dat het mogelijk is, toegestaan om de testbank neer te mogen zetten?

grtz
 
Razma, geen probleem, niet stressen volgende keer beter. Ik vindt het zo'n rot streek dat het echt nét voor de meeting is ge-canceled. Ik heb daar gewoon geen woorden voor.... :'(

Iedereen keek er echt naar uit, ik ben nog aan het bespreken met een paar mensen of wij ook nog komen i.i.g. staat het busje (geleend) al voor de deur...

Ik kijk al uit naar de volgende meeting, hopenlijk weer een keer in Braband ;)

Greetzz DAW
 
Originally posted by Razma
Sorry, ik kan het ook niet helpen dat het allemaal zo onzeker is gegaan...
heb gewoon geprobeert de beste oplossing te vinden...

Mja inne, beter als je best kan je niet doen he ;)

Toch bedankt voor wat je allemaal gedaan hebt , volgende keer beter...

Vergeet niet dat we (forum aanhangers) je erg dankbaar zijn voor wat je doet!!
 
Thnx @ Hugo & co... ik send strax ff pm'tje terug btw


Sorry, maar sommige mensen blijken het nog niet echt te begrijpen....

Als er nu dus nog maar één klein foutje wordt gemaakt morgen of één kleine overtreding of overlast is de kans op vegunning komend jaar nihil...

Ik kan waarschijnlijk het risico van een testbank niet nemen, omdat ik dat weer aanzien kan worden als 'organisator' en dus ook alles verpest voor 2003... omdat er iets beslist is zonder toestemming van gemeente en politie...
Het standpunt van de gemeente is ondertussen duidelijk en communicatiefouten rechtgezet... dat van de politie niet dus...

Verder, als je geen zin hebt om gewoon te meeten zonder te rijden... kom dan liever niet.
 
Laatste update:
Het terrein van WK Scooter Centre is privaat... ze kunnen dus nix maken... ik probeer deze middag alsnog de testbank te fixen...

grtz again..
 
Originally posted by Razma
Laatste update:
Het terrein van WK Scooter Centre is privaat... ze kunnen dus nix maken... ik probeer deze middag alsnog de testbank te fixen...

grtz again..

Wh00t!!

Bart je zou 'met mij mee kunnen rijden. Maar dan moet ik eerst mijn vader overhalen zodat ik zeker weet dat we gaan. Ik post in dit topic vandaag meer...
 
Back
Top