zon 6 juni meeting industrieterein wateringseveld

Ik vond er eerlijk gezegt geen klote aan... Het enige wat leuk was met die gast die die hele weg naast die motor wout wheelie'e , en gewoon doorging.
 
nou8 mensen iedereen was dus bij hornbach en wij bij lucas klamers vriend van me had pech meet ze 4 race :'( en veel wouten stuk of 3
 
sr_racer said:
nou8 mensen iedereen was dus bij hornbach en wij bij lucas klamers vriend van me had pech meet ze 4 race :'( en veel wouten stuk of 3

Gek he:p als je een illegale meeting organiseerd 8P
 
ja kom ik daar op de blauwe scoot van een vriend ff aan blazuh, staan die motorhoere er al, maar ze ware niet zo heel moeilijk behalve dat je niet mocht wheeliën!!! RIJ JE DAAR LEKKER KOMT DIE POOT JE INHALE :S :S, NIET WHEELIËN!!WAAR SLAAT DAT OP?!?! naderhand tog nog lekker gewheelied.... pics komen nog...
Beetje weinig mense maar ach... ik heb me vermaakt toen ze weg ware :D
 
vriend van een vriend van mij heeft een runner (purjet gelf ik) werkt ook gecontroleerd. Bleek het dat ie gestolen was :mad::mad: hij had hem 2de hands bij toms gekocht geloofden die joden niet zelfs niet met aankoopspapieren wouden ze ze scoot inladen en moest ie mee naar bureau kwamen ze erachter dat hij gepikt was!!! nu niet meer dus :S echt vaag agenten waren wel aardig :p ze dachten aleen dat ik er ene 70 onder had liggen moest ie het zien en ik zowat al me kappen eraf moeten hlen:mad: waarom ja ik vind hem op een racescooter lijken (geen stuurkappen en met stickers:S)

edit:// ik heb nu wel een 4 race uitlaat en hij me std uitlaat (6) super relaxed
 
collage_meeting6juni04copy.jpg


IMG_8511copy.jpg


van durox
 
Zijn der geen boetes uitgedeelt .. ??

En zo te zien was het niet echt druk .. ( Organisatie ) Dat kon zeker beter .
Wij waren ook van plan om te komen.. maar de organisatie had gene kaart of route beschrijving gemaakt ..
 
:( tssss nieteens GOH DUROX wat n mooie foto`s :O ,of kicke hoor zo een collage :p ... mm maar of er boetes zijn uitgedeeld ik weet t niet ik heb er iig geen een gehad was veilig op me moeders haleluja fiets :D
 
Back
Top