zon 6 juni meeting industrieterein wateringseveld

Dat klopt... het is een groep met 3x runner 180 Zijn 6 man ( marokaans )
Maarjah ik dnek niey dat ze iets doen .. als wij daar met 20 staan .. En als iedereen een oogje in het zeil houd is het nog beter..

we moeten de scooters op een slimme plek zetten zodat ze maar bijvoorbeeld niet achter ons vandaan kenne komen .. :)

Mvg Zenithdude
 
Nou neey die zijn daar op "Roof jacht .."
En geloof me die Boys weten hoe ze rijden ..

waarschijnlijk zijn ze geen bedrijging als we gewoon bij elkaar blijfe en niet als maloten door wateringse veld agan rijden want ze pakken je als je alleen ben
 
Nou het zijn marokanen die nogal scooters stelen maar ook mensen bestelen en bedrijgen ..

Een meisje die daar woont is een keer door hun aangerand ..
Ik ken haar en het zijn zeker hun
 
Ik ga in ieder geval wel naar de meeting ..
Want je hebt altijd wel van die mannetjes op meetings rondlopen .. als ze iets doen dan pakken we ze met zijn alle ..

Er is altijd o peen meeting zeker 1 iemand die alleen maar komt om te stelen en vooral in de buurt van den haag .. tjah het is te verwchten .. ..
 
Kansloos :rolleyes:

je geeft zelf al alle redenen om niet te gaan ;)

en denk je nou echt dat iedereen rustig blijft als er een politiebende aan komt rijden? NEE

En geloof mij dat niemand je gaat helpen als ali of Achmet je van je scooter trapt....;) No offence
 
Op de meeting in naaldwijk waren ook dieven dat kan ik je zow vertellen..

En als ik zie dat iemand beroofd word ga ik dus zeker wel helpen .. !!
En mijn maten ook.

En ik denk niet dat de meeting zo groot word dat er veel overlast is ..
 
ik waarschijnlijk ook wel ff ligt eraaan hoe het allemaal loopt ben net uit het gips en ik krijg zaterdag me polini 4 race dus ik moet als een gek gaan afstellen. wil ik ook ff komen

ben te herkennen aan me mooie sr met stickers her en der

ciao

en me grote vriend gaat ook mee dus niemand die mij van me scooter beroofd
 
Last edited:
Hmm op msn staat datie nu al naar de meeting is , Maar zover ik weet is het achter de wateringse veld... Ik kom met een vriend van me @ auto , no scoot of puch this time :(
Zia jullie daar
 
Back
Top