23 juni Meeting Deventer ....

en jawel hoor ik werd pas om 2 uur smiddags wakker omdat ik die avond daarvoor wat te laat had gemaakt, en toen was ik pas om 4 uur in deventer, treinkaartje koste 12,5 euro, toen namen we een taxi maar we gingen dus eerst verkeerd naar de oude wk naja wij naar de goeie toe: koste weer es 17 euro:| , en toen stonden glanerbrug en ik daar dus voor
WK scootercenter alleen er was niemand meer:| |( 8P :(
 
dus geen tshirtje kunnen kopen en hebben marco en ik maar ff een meeting gemaakt met elkaar:rolleyes: was wel dik minder dat iedereen al weg was.
 
Hier kan ik dus zo schijt-ziek van worden! vooroordelen, vooroordelen en nog eens vooroordelen!! En de brave scooter-rijders worden weer eens in een kwaad daglicht gesteld door mensen die niet eens weten wat er allemaal speelt.
 
Ik heb het net ook ff doorgelezen.
Daar wordt je nou echt agressief van, van die irritante kutmensen daar die denken dat ze alles weten terwijl ze er nog geen 10% van weten!!!
en maar oordelen en uitschelden en wat dan ook.

echt laag :|
 
en maar zeiken, dit dat zus zo, ze zeiden zelfs, "get a life"

THIS IS THA LIFE!!!!!!!!!!!!!!
 
WTF!!!!

Door Disorder - maandag 24 juni 2002 @ 15:52 (Unmodded)
Ik mag het eigenlijk niet zeggen.. Maar stiekem hoop ik dat het voor één van die racers zelf een keer fataal afloopt. Dan stoppen ze wel... Hoop ik.

Die kerel weet niet helemaal wat ie zegt denk ik! :(
 
Originally posted by Apriliaracer
WTF!!!!

Door Disorder - maandag 24 juni 2002 @ 15:52 (Unmodded)
Ik mag het eigenlijk niet zeggen.. Maar stiekem hoop ik dat het voor één van die racers zelf een keer fataal afloopt. Dan stoppen ze wel... Hoop ik.

Die kerel weet niet helemaal wat ie zegt denk ik! :(

dat deden er wel meer...

1tje zei zelfs: het lijkt me wel leuk om ineens een stok tussen iemand zn wielen te steken.
 
Originally posted by Apriliaracer
WTF!!!!

Door Disorder - maandag 24 juni 2002 @ 15:52 (Unmodded)
Ik mag het eigenlijk niet zeggen.. Maar stiekem hoop ik dat het voor één van die racers zelf een keer fataal afloopt. Dan stoppen ze wel... Hoop ik.

Die kerel weet niet helemaal wat ie zegt denk ik! :(

IUk snap m niet??



Ik vraag me ook af hoe die politie weet dat de scooters 140 rijden terwijl ze ze niet eens hebben gezien
 
Originally posted by baeron tuynheck


IUk snap m niet??



Ik vraag me ook af hoe die politie weet dat de scooters 140 rijden terwijl ze ze niet eens hebben gezien

Kijk maar op dat klote forum, dan snap je 'm wel...
 
ik ga er niet eens meer op in op wat die gasten van fok zeggen. ze weten nergens wat van en reageren alleen maar op een paar zinnetjes die daar staan en op veel dingen die ze zelf denken. fok is naar mijn mening een verzameling van nerds, dombo's en andere mensen die te zielig zijn voor woorden...
 
Echt te triest voor woorden die gasten daar...maar laat ze maar lullen die eikels van FOK! Ik snap sowieso niet dat iemand op dat forum komt, er wordt alleen maar gezeken...
 
Originally posted by Arne@Piaggio
Echt te triest voor woorden die gasten daar...maar laat ze maar lullen die eikels van FOK! Ik snap sowieso niet dat iemand op dat forum komt, er wordt alleen maar gezeken...


idd, las net een paar dingen door maar tis gewoon harstikke triest ja.
zeikende lullows bah bah :r
 
quote:
140 op een scooter is onmogelijk, ik heb ook geprobeerd om mijn scooter zo hard te laten lopen en het meeste dat je uit zo een scooter krijgt is 120 en daar rij je maar 1 minuut mee want daarna begeeft het blok het!

dan doe je toch iets niet goed.. 150 kan ook nog maar dan zit je wel op zn max.. 120 haalt bijna iedereen makkelijk

LETTERLIJK

Duidelijk mensen die er veel vanaf weten!

En deze dan, die is wel van een heel laag niveau, ookal is het wel in ONS voordeel, nou ja...

...nou behandelen jullie die scooter racers ook alsof ze expres gaan racen om honden aan te rijden...

Tuurlijk, zo zijn wij nu eenmaal :p
 
AAARGHH daar kan ik met echt diep aan ergeren aan die zogenaamde 'alwetende' eppo's op dat (letterlijk) F*CK-forum met hun vooroordelen.... :|:||(
 
Back
Top