23 juni Meeting Deventer ....

Originally posted by Lord of Panic
Heeft de krant die info ook van de politie? als dat het geval is geval zou je dus kunnen concluderen dat er WEL streng wordt gecontroleerd!

ik hoor strax meer...
Ik denk dat ze vooral nog overtuigd zijn dat het vooral gaat om het 'racen'.... |(
 
ja hoor, breng het meteen maar weer even negatief in het nieuws zodat de "scooterhobbysit" weer hard op zijn bek gaat:|
 
is het echt zo moeilijk om iemand een verschil uit te leggen tss 'illegaal racen' en een goede meeting te organiseren...

maar goed, ik wacht evena slnog het telefoontje van deze middag af...
en ik vraag meteen even het telefoonnummer van de burgemeester om blijkbaar een foutieve begrippen recht te zetten
 
Ik zal dit forum in ieder geval goed in de gaten houden :)
Als het doorgaat @ WK scootercentre met stuntteam e.d. zullen wij er waarschijnlijk alsnog zijn :)
 
Trouwens over die geluidsoverlast van die testbank: De politie kan alleen wat doen als er over geklaagt wordt, en dan krijg je altijd nog eerst 2 waarschuwingen voordat ze de derde keer maatregelen kunnen nemen.
 
Vet dat het nou toch "een beetje" door gaat!! :W


maarja, nu kan ik niet meer
sadley.gif
 
Originally posted by Aeroxruud
Vet dat het nou toch "een beetje" door gaat!! :W


maarja, nu kan ik niet meer
sadley.gif

lezen aarz: als mijn vaduhr rijdt kan je met ons meerijduhn :p
 
Mja helaas, maar ik ga daar niet heen dan. Alleen zoiets als Almelo, of KW is tof, een beetje doelloos staan op een terrein van 4 bij 4 met zijn 500-en lijkt me neit echt wat...
 
BETER!! Inne 4 life... meid ik ben trots op je, je bent een waardige "vertegenwoordiger" voor scooterrijdend NL en BE
Vetjes!!!!!!


En DNA_tje ook bedankt
:W
 
Originally posted by baeron tuynheck
kijk das al ietsjes beter maaar hoe zit dat dan met almelo?

Gebeurtenissen Almelo zijn een beetje uit context getrokken door Deventer en Frank...
THis is what happened

Enkele weken voor de meeting in Almelo vond in Enschede de 'Feurdag' plaats waar meer dan een hondertal scooterrijders aanwezig waren. Het doel was om een uitgestippelde rit te maken doorheen het landelijk gebied in de omgeving.. Alles is netjes en fijn gelopen tot er bij afloop weer op de parking aan de achterzijde van het stadion een ernstig ongeval gebeurde....
Twee mensen van meeting Almelo (Gijs en Sasker) waren hierbij betrokken toen een auto op hen in reed... Resultaat was enkele dagen intensive care en kritieke toestand...

Zodoende hebben we de beslissing genomen dat er geen sprints zouden plaatsvinden bij meeting Almelo enkele weken later. Het terrein waar de meeting zelf plaatsvond was privé terrein en volledig omsloten door hekwerk...
Tijdens de dag zelf verliep in de voormiddag alles perfect rustig.. iedereen parkeerde scooters op de voorziende plaatsen en konden aan de standjes en op de testbank terecht voor animatie...

Toen begonnen er illegale sprints in het industrieterrein rondom omdat we alle pogingen tot sprints in de directe omgeving van de meeting hebben stilgelegd....
De politie kwam een kijkje nemen en vroeg om een verklaring... toe hebben we dus gevraagd of het weldegelijk VOOR het terrein kon waar de meeting plaatsvond (dus niet op het terrein) en de politie heeft erin toegestemd als we maar voor veiligheid zorgden en organisatie....
Daarom zijn de strobalen enzo aangedragen en mensen ingezet om plots alles nog te regelen om te voorkomen dat er in de omgeving ongevallen zouden gebeuren zoals in Enschede....
Dit was de beste keuze die we konden nemen...

Als ik er nu over nadenk snap ik waarom de gemeente nu zo negatief doet... Deze sprints waren zeker niet voorzien op de planning, integendeel (vanwege het ernstig ongeval enkele weken ervoor) en zijn plots ontstaan... we hebben er het beste van gemaakt met tolerantie van de politie

Er kon dus geen vergunning voor de sprints aangevraagd worden, omdat ze niet echt geplanned waren
 
Back
Top