17 Mei, SBO Race Spa

btw SANDER waarom zou het niks zijn pitbike..?
caine vond het helemaal geweldig..!!
en kijk is wat hij gewend is..

Over het rijden kan ik niks zeggen, aangezien ik daar geen ervaring mee heb, maar tegenover onze tent stonden een paar collega's die echt 24/7 bezig waren met de pitbike's starten & gas geven...

Dat is dus niet echt mijn slag mensen zegmaar..... Misschien stel ik mn mening wel helemaal bij als ik er daadwerkelijk op heb gereden hoor ;)
 
dat kan ik wel begrijpen sander..!!!
maar het rijden is gewoon lache "redelijk" wat vermogen om leuk te kunnen rijden.
en het komt ook op sturemn aan!!
 
Een aantal pitbikers moeten ook nog eens de sportreglementen doorlezen.

Helaas hebben we een lijstje met waarschuwingen moet geven gisteren. Oa flink wat inhalen onder geel (meteen na de wedstrijd ook gemeld bij de desbetreffende rijders) en vooral rijden in het rennerskwartier (ook meteen opgeschreven en gemeld).

Voor de meeste pitbikers is het ook het eerste jaar kennismaking met het echte racen, maar ook nieuwe mensen moeten zich aanpassen....
 
Voor de meeste pitbikers is het ook het eerste jaar kennismaking met het echte racen, maar ook nieuwe mensen moeten zich aanpassen....

Klopt..

Ik moet ook niet zo zeiken... maar het is gewoon een kutherrie :)...... Iedereen moet ergens beginnen in de race, en ik weet zeker dat zich mensen zich ook aan mij gaan ergeren, als ik dit seizoen een paar races ga meepakken in 1 vd 3 klasse's...

Ik moet me gewoon niet zo druk maken +ralf+
 
jullie wonnen ook alleen maar omdat gé en wilco mij een paar rondjes op zijn racer hebben laten knalllen..:W
verdomme verdomme wat loopt dat ding HARD!!!
weer een leuke ervaring erbij

Verder 1ste overall in de -10 pk klasse ..
in mijn eerste natte race.
ben er erg blij mee..
leuk dagje gehad en veel lol gehad in de endurance met caine..!!!
op de pitbike..!!
btw SANDER waarom zou het niks zijn pitbike..?
caine vond het helemaal geweldig..!!
en kijk is wat hij gewend is..


kerel kijk dan even naar de reactie van kaze, er staat dankzij tragere roke driver.


en wij hebben niet moeten tanken,en 1x gewisseld.

maar het was leuk:) tobi heeft goed hard gereden:)
ik zelf vond me ook wel redelijk rond gaan alleen dat de scooter niet hard door liep,draaide wat teveel rpm:)
 
Was gister een geslaagd dagje, uitgezonderd de regen heb ik me prima vermaakt :W

Dacht 's ochtends echt dit word dikke bagger maar viel gelukkig mee :D

Verder leuke races enzo gezien, voor mij opvallenste was nog wel Six die gruwelijk lekker reed, zonde voor hem dat de baan steeds droger werd toen hij wisselend 1e en 2e lag.
 
gvd wat een kut race, iedere keer die demper kapot. en ik moet echt eens wat gaan trainen want het gaat echt kut zo, daarnaast is gister door al dat vallen het ding bijna totall los dus er moet weer een hoop gebeuren voor amsterdam
 
schouderblad gebroken, gaat verder goed hij kan er zelf alweer om lachen maar het was ook een beetje mijn fout was een gloednieuwe nieuwe voorband die nog op 2,5 stond en hij had nog nooit gereden maar in de opwarm ronde is idd een beetje :L
 
ik zelf vond me ook wel redelijk rond gaan alleen dat de scooter niet hard door liep,draaide wat teveel rpm:)

Het is ook altijd wat met jouw scooter geloof ik heh? Je beschikt over een testbank, ik ga er vanuit dat je je scooter dan ook af kan stellen, of niet? :)
 
timmy je had toch twee racers :p om over te stappen op een ander, mocht de een het niet super doen :p of hadden ze beide een excuus
 
Hoe gaat het je gebroken-bovenarm-team-maat ?
Hopelijk goed !

Wie is er gevallen??

Paulus hebben we in ieder geval een paar keer zien liggen.... Ik zou wat doen aan mijn stabiliteit, of met je knie een referentiepunt zoeken qua grip & hellingshoek...

Je ging een 2 x gewoon te schuin... paar keer een remfout, (tevens schuin), en 1 x ging je te vroeg op het gas :)

(Sander onder Robbert)
 
gvd wat een kut race, iedere keer die demper kapot. en ik moet echt eens wat gaan trainen want het gaat echt kut zo, daarnaast is gister door al dat vallen het ding bijna totall los dus er moet weer een hoop gebeuren voor amsterdam

sorry dat ik het zeg maar misschien moet je ook ff wat beter op de blauwe vlaggen letten voor de volgende race!!!
aangezien jij je ver-remde, daardoor de bocht uitvloog! ( tijdens blauwe vlag) daarna zag je mij aankomen rijden en je rost je scooter volgas ervoor... dat soort grapjes van jou en andere koste me gister in de 1st race heel wat...

verders niet alleen tegen jou gericht! maar die actie van zonder pardon ( tijdens blauwe en gele vlag) de baan oprijden vind ik nog beroerd!! om het maar ff heellll zachtjes uit te drukken
 
timmy je had toch twee racers :p om over te stappen op een ander, mocht de een het niet super doen :p of hadden ze beide een excuus

idd beschikte over een testbank,kon ook zoals je al zei de andere racer nemen.


maar het is dus zo ik reed met dezelfde scooter dan met de sbo in de regen mocht hij niet te pittig aanpakken.

dus heb ik hem beetje te veel toeren laten draaien.

maar met de endurance,hadde we geen tijd om iets te veranderen.

net nog de banden en konden we in 4/5 ronden chrono tijd neer zetten.
 
ik reed in de eerste training de tiende tijd 1,10 dus wou ik in de kwalificatie weer zo'n mooi tijdje rijden om als 10de te starten.. ging ik me toch hard op me bek bij het insturen van de 2de bocht na recht stuk. schaafwond op me knie door me pak heen en kickstart geraakt waardoor ik een raar geluid bij me vario had (mensen zeker wel gehoord tijdens race 1 en 2) sinds dien durfde ik nauwelijks meer hard te gaan. ik krijg pas weer vertrouwen met me slicks en droog weer:p en pronk heb jou ook zeker wel 4 xtjes zien liggen:p
 
Back
Top