Lelystad 23+24 mei.!!

Robinho.!

Oude garde
De derde wedstrijd van het seizoen, wie heeft er zin in..:D

racebaan.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Heel veel! Maar verander ff je topic naam, want 23 mei hoort er ook bij! Dan organiseren we de hele dag trainingen.

BTW: Ik ben zaterdag jarig, maar ik wil het zondag op het circuit ook vieren. Dat wil zeggen dat iedereen rond 9 uur welkom is @ mijn caravan en ik voor jou chips en een pilsje klaar heb staan.
 
Heel veel! Maar verander ff je topic naam, want 23 mei hoort er ook bij! Dan organiseren we de hele dag trainingen.

BTW: Ik ben zaterdag jarig, maar ik wil het zondag op het circuit ook vieren. Dat wil zeggen dat iedereen rond 9 uur welkom is @ mijn caravan en ik voor jou chips en een pilsje klaar heb staan.

HEEEEUJ,

Feestje in Tim zn caravan +ralf+
Haha, hoe jong wordt je Tim?
 
Helaas ben ik er niet bij, besteld onderdeeltje is zaterdag pas binnen..
Dan nog blok ineensteken en inrijden..
Alleen zaterdag de finale van de beker en zondag een verjaardag..
 
Iemand die mijn waterpompje wilt reviseren(inclusief schroefdraad draaien in het asje) en het stuuraanslag weer in orde maakt mag mijn scooter lenen het hele weekend. Liep kneiter hard op Emmen en bleef netjes draaien..
 
Iemand die mijn waterpompje wilt reviseren(inclusief schroefdraad draaien in het asje) en het stuuraanslag weer in orde maakt mag mijn scooter lenen het hele weekend. Liep kneiter hard op Emmen en bleef netjes draaien..


als je dat nou net ff wat eerder had verteld had ik wel willen rijden pat :D

mits dat natuurlijk mag ;)
ik ga ff kijken of ik ergens een gaatje vrij kan maken, anders wil ik wel weer is ouderwets een paar rondjes rijden!

berre
 
iemand de zondag avond mee wat rondjes karten op het kartbaantje achter het circuit?

vorig jaar 3 heats gemaakt.. aardig leuke stuurbaan!

Mandy en ik gaan iig! Niek waarschijnlijk ook wel :D
Misschien wat heats met wat man samen boeken
 
Back
Top