SBO - Lelystad - 12/07

Ondanks de matige opkomst heb je weer een geslaagd race weekendje neergezet. Prettige vakantie en tot Berghem!
 
Wat een weekend weer. Zaterdag lekker kunnen trainen. Wel een crash gehad in de eerste training, natte+smerige baan doet niet veel goeds. Als een malle gesleuteld en de rest van de dag heerlijk gereden.

Zondag was het tsja.....nat :D
Zat er in de kwali echt heel slecht op. Het ging voor geen meter. Wat dan ook resulteerde in een 13e startplek. Toen was er toch al niks meer te verliezen en ben ik lekker gaan rijden in de eerste manche. Veel mensen kunnen inhalen en erg leuke inhaalacties neergezet denk ik zo. 5e plek geeindigd. Wat een 3e in de pro was. Ik was tevreden.

In de tweede manche maar besloten om het kunstje overnieuw te doen, wat wederom bijzonder goed lukte. Het ging nog weer harder bij me en heb echt heerlijk mensen in kunnen halen. Het blijft heerlijk om buitenom in te halen :p
Lag op een gegeven moment 4e en ik kwam beetje bij beetje dichterbij Jack. Toen gebeurde er iets wat ik niet helemaal meer 100% kan terughalen haha. Het ging erg snel iig, een soort van highsider en ik lag. Als iemand het op film/foto heeft, graag want ik ben erg benieuwd. Het zag er iig spectaculair uit hoorde ik. Daarna vond ik het wel prima geweest en ben gestopt. Erg jammer want het ging echt heerlijk. Verder heb ik geen schade, beetje stijve nek en wat blauwe plekken. De scooter heeft een ronddraaiende voovork dus dat kan ik gaan maken.

Gelukkig hebben we vakantie :p
 
Het was me een zeer natte zondag in Lelystad

Na zaterdag nog wat problemen te hebben gehad. zondag met goede moed begonnen. Regenbanden erop en gaan.
Eerste training ging goed voor me gevoel. Uiteindelijk bleek 1ste trainingstijd.

Kwali ging naar mijn idee wat minder en na 15min ofzo stond het blok vol water. 5de uit eindelijk. Na de kwali carb en filter schoongemaakt en onsteking droog gemaakt liep het weer allemaal goed.

Race1: Goede start en als 4de de bocht in. Toen nog even 3de gelegen. Maar Jack kwam al snel keer binnendoor. Daarna mijn plaats vast gehouden. Tim zat nog een tijd in me wiel maar moest lossen en kreeg nog een kleine scuiver. als 4de gefinsht wat 2de in de Basic was.

Race2: Redelijke start, als 4de weg ongeveer. Tim voor me. Jack kwam weer voorbij en zat bij Tim in het wiel toen ik opkomen rechte stuk onderuit ging. scooter opgepakt en geprobeert het beste er van te maken. Door de valpartij alles op alles gezet en nog een 53.6 gereden wat sec sneller was als in race 1. Door het op het randje rijden nog 2 keer gevallen waarvan die in de laatste ronde nog goed hard was ook. toch gefinisht als 5de.

Dagtotaal was ik 3de in de Basic wat voor mij me eerste poduimplaats is :)

Nu 6weken om me scooter weer toonbaar te maken. het is een echt wrak op moment.
 
Ondanks de matige opkomst heb je weer een geslaagd race weekendje neergezet. Prettige vakantie en tot Berghem!

grote kans dat er geen Berhem is he!!!!
daar komt nog een mailing over :)


mijn verslagje:
zaterdag een lekker warme dag gehad.. super leuk om naar die kleine koters te kijken :D

Dankzij Tim (van TJ) en Mitchell heb ik ook nog een aantal rondjes kunnen rijden! Jongens bedankt!!
Het blijf leuk om zelf eens over het circuit te rijden :) en dat open70 gebeuren gaat zo hard.. nu heb ik eens het verschil gemerkt al loopt dat ding van Tim echt hard voor een "stage6 brommer"..

zaterdag avond nog even met Niek en Mandy 2 heats gekart op de kartbaan achter het circuit.. een aanrader!! volgend weekend moeten we met een paar man tegelijk gaan.. echt een kleine baan maar zo technisch dat hij erg leuk is om te rijden! Aardige mensen ook daar.. we mochten ipv 12min ongeveer 20 minuten rijden :D

zondag lkkr vroeg eruit.. en idd het was vochtig buiten..
achja.. buiten de regen om hebben we toch een aardige dag gedraaid denk ik zo :)
De mensen die in de stromende regen, tot de kont toe nat geworden, hebben staan vlaggen nogmaals erg bedankt! Ik heb persoonljik ook erg vele complimenten gehad over het vlaggen in erg positieve zin!

Mensen die hebben helpen opbouwen en afbouwen ook nogmaals erg bedankt! Dankzij wat tactische ingevingen ging het wat sneller dan normaal..

op naar de volgende race!! :)
 
Feli eric met je 3de plek!!! Jammer dat ik deze wedstrijd heb moeten missen maar met 30C+ aan Lago Maggiore was ook prima vertoeven :)
 
@ sarik roufs

zag dat je een mooie camera op je scooter had zitten heb je nog gefilmd?
want dan kan ik vast me crash herzien:p


gr mitchell
 
Uitslagen komen online zodra ik lijst met daginschrijvingen heb ontvangen, vandaar dat het wat langer duurt als mijn bedoeling is.
 
@ sarik roufs

zag dat je een mooie camera op je scooter had zitten heb je nog gefilmd?
want dan kan ik vast me crash herzien:p


gr mitchell


Ik heb de camera op de scooter niet aan gehad.
Chris heeft gefilmd en heeft je crash er half op staan.
Je bent trouwens ook achter me gevallen,
dus had hem ook niet op de onboard cam kunnen hebben. :)

Vond het zelf boven verwachting goed gaan in de regen,
en heb ook een stuk meer vertrouwen in het regenrijden gekregen.
Ik ben totaal MAAR 3 keer gevallen. :)
Scooter detoneerde laatste manche vanaf het begin en ging steeds slechter lopen,
heb hem na de finish meteen uit gezet en kreeg hem daarna ook echt niet meer aan :(
Nog genoeg te doen voor de volgende race, kapjes ook maar hier en daar bijwerken,
en hopen op mooi weer in veldhoven.

gr sarik
 
Ik heb de camera op de scooter niet aan gehad.
Chris heeft gefilmd en heeft je crash er half op staan.
Je bent trouwens ook achter me gevallen,
dus had hem ook niet op de onboard cam kunnen hebben. :)

ow dat dacht ik:p maar komt vast doordat ik maar 1 ronde op plek 2 heb kunnen rijden en daarna een ronde daarna al ingehaald was plus een crash dus dacht misschien heb je het:p
hoop dat je op veldhoven weer een goeie brommer hebt en niet 1 die aan het detoneren is:p groetjes mitchell en tot veldhoven:p
 
@ Sarik: Heeft Chris toevallig ook de tweede manche van de s6 gefilmt? En is er dan een kleine kans dat m'n crash erop staat? :p
 
Back
Top