SBO Endurance 17 mei - Spa-Francorchamps

Je krijgt bij normale races toch ook je geld niet terug als het regent, waarom deze keer wel, dadelijk moeten we nog geld gaan terug geven als je scooter kapotgaat :x

Aars Ralf : Wat Inne zegt snap ik wel, ik bedoel het allemaal alleen maar op een goede manier, dus hou jij je muil nou eens ;) Wat ik bedoel is zo : Ik zeg nu, ik doe mee. 10 minuten voor de inschrijving van de endurance gaat het ineens regenen. Stel ik zeg dan dat ik niet meer ga rijden, en er volgen nog 6 anderen. Vervolgens moet de SBO wel nog ff 500e extra lappen ofzo omdat ze het circuit nog 2uur langer hebben moeten afhuren. Dan zou ik het erg lullig voor de SBO vinden, en dus gewoon de endurance gaan rijden, om de SBO uit de kosten te helpen, en er proberen wat leuks te van maken.

M.a.w : Is de belofte via het forum om de endurance mee te rijden bindend, of mag er tot op een uur van tevoren nog verandert worden?

Mijn vraag was dus nieteens uit eigen belang....so Ralf...stfu! :#
 
team;9 team next generation (monstermoto)
nick(1)
mike(2)

team;10 team next generation (monstermoto)
maarten(1)
israel(2)
 
Ik moet nog een bijrijder fixxe dan wil ik wel mee doen,
Mits het droog blijft anders gaat het niet goedkomen denks:+
 
ik neem aan dat je je ter plekke nog kan inschrijven toch? zoja, dan doen david en ik misschien ook nog mee! ( op david ze hok )

Teamnaam : crackie & pindakaas
 
ik neem aan dat je je ter plekke nog kan inschrijven toch? zoja, dan doen david en ik misschien ook nog mee! ( op david ze hok )

Teamnaam : crackie & pindakaas

Zal ik eerst ff kijken of ie heel blijft enzo met de 2 manches :D daarna zien we wel verder :p
 
Sander....: Wij moeten ook echt een dope naam verzinnen :D

Boerenschuur-tjoening to the bone ofzo 8P
 
Racers van Fred zijn je van Het?


Sander bedoelt het niet sarcastisch hoor...wij sleutelen echt aan de racers in een omgebouwde paardenstal :D Maar geloof mij, het is een werkplaats geworden waar iedereen jaloers op zou worden!
 
Sander bedoelt het niet sarcastisch hoor...wij sleutelen echt aan de racers in een omgebouwde paardenstal :D Maar geloof mij, het is een werkplaats geworden waar iedereen jaloers op zou worden!


Ow maar ik bedoelde het eerder als een team naam ofzo. Ik weet helemaal niks van jullie sleutelplek af :)
 
Onze boerenschuur word de geboorteplaats van "hard knallende race-plees!!"

Maareh... "Racers van Fred, zijn JE van HET" klinkt prima ;)
 
yes.. met als verschil dat er nu explicitiet in het reglement staat dat een deelnemer slechts in 1 team kan deelnemen..
(dus geen dubbel podium voor mij)

Er zijn meerdere mensen die dat willen, dus geen probleem :)

Wel met uitzondering voor de endurance, niet geldend voor de SBO wedstrijden.
 
Back
Top