SBO Endurance 17 mei - Spa-Francorchamps

Deelnemerslijst :

Scooter
Team 1: Fred Motoren Rotterdam
Robbert Pronk (1e)
Sander Balk (2e)

Team 2: Paulus #19 Racing Team
Paul de Backer (1e)
Ivo Mourik (2e)
Sjoerd Ronner (3e)

Team 3: EPC / RST
- (1e)
- (2e)

Pitbike
Team 4: Pitbike.nl
Jeroen de Haas (1e)
Willem Kramer (2e)
Johan Versteeg (3e)

Team 5: ScootershopUrk
AJ van Dokkum (1e)
Benny van Dokkum (2e)

Team 6: Campers & Cars - Pasini
Gerry Verhoeven (1e)
Wayne Tessels (2e)

Team 7:team monstermoto
rob vd klooster (nr1)
johan frederiks

team 8: team wokkie wokkie
robin vermeulen (nr1)
caine kentrop (nr2)


team roke
gé ligtermoed
pieter smit





even je team er bij zetten voor degene die endurance rijden
 
Last edited:
* springt een gat in de lucht *

Nu nog hopen op droog weer ;)


zondag 13 mei tot en met woensdag 16 mei 2007
60% kans op aanhouden van een west tot noordwestelijke stroming met wisselvallig weer en normale temperaturen, 40% kans op overgang naar een zuid- tot zuidwestelijke stroming met meestal droog weer en temperaturen boven normaal.

kon nog net niet tot de 17de chekken:p
 
spa valt ook met regen nog goed te rijden ... ik heb me vorig jaar iig prima vermaakt terwijl het regende als of et goot
 
Mja ik ben nooit zo'n fan van regenraces eigenlijk, ik ga dan meestal niet veel langzamer als met droog weer, en dat eindigt altijd met pijn, en een gare scooter...en een nat pak (herinnert zich Arkel 2006) :p
 
Mja ik ben nooit zo'n fan van regenraces eigenlijk, ik ga dan meestal niet veel langzamer als met droog weer, en dat eindigt altijd met pijn, en een gare scooter...en een nat pak (herinnert zich Arkel 2006) :p

en lelystad dan ?
 
Daar snap ik nogsteeds niets van inderdaad, omdat dat gewoon goed ging en nog op dunlops ook :?

Edit :

Hoe zit het trouwens met de endurance als het regent? Ik weet niet of ik dan enige sizzy ben, maar rijden in de regen vind ik dus geen ene kut aan, en je maakt alleen maar alles kapot (althans, ik dan). Dus als het nou regent, gaat dan de endurance niet door, of ben je dan gewoon je inschrijfgeld kwijt als ik zou beslissen om de endurance niet te gaan rijden?
 
even een verzoekje:
Heeft er iemand een pak maatje 50 te leen tijdens de endurance, sjoerd past z'n pak niet meer als iemand er een te leen heeft zou dat geweldig zijn.
 
Ik heb een maat 52 pak, je weet hoe groot ik ben ongeveer, te leen, tis geen nieuw pak dus geen prob als je pleurt :)
 
En?

Edit :

Hoe zit het trouwens met de endurance als het regent? Ik weet niet of ik dan enige sizzy ben, maar rijden in de regen vind ik dus geen ene kut aan, en je maakt alleen maar alles kapot (althans, ik dan). Dus als het nou regent, gaat dan de endurance niet door, of ben je dan gewoon je inschrijfgeld kwijt als ik zou beslissen om de endurance niet te gaan rijden?
 
Je krijgt bij normale races toch ook je geld niet terug als het regent, waarom deze keer wel, dadelijk moeten we nog geld gaan terug geven als je scooter kapotgaat :x
 
En sander richboy, heeft gewoon genoeg geld. Die oude bowling freak! Misschien dat mijn broertje zin heeft om de endurance te rijden. Maar dan zit ik nog met pak enzo. Dus denk dat het verstandig is om gewoon niet te gaan racen.
 
Back
Top