17 Mei, SBO Race Spa

Het was nat & kut :)

ja ja robb :D, je heb wel een spectaculaire 2e race laten zien, je begon eerste rondes heel goed lag je 2e en gaat die hoor. ( schuiver) en toen kwam de inhaal slag haha dat zag er leuk uit...

Maar jammer van het weer maar goed leuk dagje uit ;)
Op naar amsterdam
 
berre onder jens ze profiel

ik vond het echt kicken :D regen of geen regen, ik vond het een lekker daggie
kort verslagie, later de rest!

1st race goed van start, leuk lope battle met gekke gerrit,bloemerts?,nicky six.. uiteindelijk 5de geworden

2de race , weer lekkere start! reed ff 5de positie, toen op me plaat en rem bleef hangen! na flink wat gekut de baan weer op! inhaalraceje gesjeesd en uiteindelijk ???? geworden :D

al met al ben ik zeerrrr tevreden
 
Ik ga lekker een dagje kijken als het weer echt zo slecht is.

:X

Ik ben echt superblij. Na wat twijfelen had ik gisteren toch maar even regenbanden op een setje velgen gemonteerd en in de bus gegooid.
Nu weet ik dat dat geen verkeerde keuze was. Ik had niet verwacht dat ik op het podium zou komen. It's a dream come true
 
Last edited:
Wij zijn ook weer thuis,was een super dagje en zeker mooie races endurance was ook nice!!

Arnoud gefeliciteerd jonge!!
En rik jij ook natuurlijk !!
 
A: Het was Kut weer (inderdaad... Kut met een Hoofdletter ;))

B: Prima vermaakt

C: Ik ga definitief never definitief op een pitbike rijden.... Gvd.. tegenover onze tent waren dus effe 8 man met een 8 pitbike's aan het gassen, omdat ze niet lekker wilden lopen..


HALLO! het is 4-takt...!!! effe een carburateur afstellen op de luchtvochtigheid, temperatuur & luchtdruk, benzine erin & gassen met dat ding...

Ik werd dus echt 100% temmes van die herrie aan mn paasei.......:X. Volgende race neem ik dus oordoppen mee.....

Ohjah... en als je een plastic zakje over je gehele filter heen doet & dichtknoopt zodat je filter niet nat wordt.... dan zou ik me toch eens laten nakijken...:X


Ik heb me prima vermaakt... heel veel mensen gezien, maffe dingen gedaan... bier gedronken in het bungalowpark... hard gereden op de heen en terugweg (dankzij de supersloep van EGT), en een paar natte sokken verkregen door de o-zo-lekker-superschoenen, die dus aan vervanging toe zijn...

Endurance niet gereden ivm het slechte lopen (lees, overrange vol zand) van Pronk's brommer & de dreigende regen..

Van dat geld heb ik dus maar even wat reservezooi van Berre overgenomen, voor de sjeezert...

Dus.. al met al: na de zomer zal ik ook nog een raceje meesjeezen op mijn eigen (nog in elkaar te bouwen) brommer..

Misschien als ik bij Twan onder de tafel duik, dat ik eens op zijn stage 6 hok mag knallen... Maar volgens mij moet ik dat dan wel heeeeel lief vragen 8P
 
Leuk (doch vermoeiend) dagje achter de rug.

Aangekomen rond 14.. gezellig naar de natte races staan kijken.
Voor summercup training toch nog maar eventjes de Sava's laten liggen, maar dit bleek al snel een foute keuze.

Tijdens onze ongeplande bandenwissel komt een official doodleuk zeggen dat de chrono's afgelopen zouden zijn 10mins vanaf dat ogenblik. (timing dada?)

in sneltempo de banden gewisseld en nog een 5tal rondjes kunnen afmalen.
Result : 4de plaats op de grid.

Na 75 min superfun (perfect droog baantje) was de overwinning binnen!
personal best and second best = 0,001sec difference
(vooral dankzij tragere roké driver)

enkele pics van mijnentwege:

021.jpg


040.jpg


062.jpg


078.jpg


129.jpg


>>> REST VD PICS <<<
 
jullie wonnen ook alleen maar omdat gé en wilco mij een paar rondjes op zijn racer hebben laten knalllen..:W
verdomme verdomme wat loopt dat ding HARD!!!
weer een leuke ervaring erbij

Verder 1ste overall in de -10 pk klasse ..
in mijn eerste natte race.
ben er erg blij mee..
leuk dagje gehad en veel lol gehad in de endurance met caine..!!!
op de pitbike..!!
btw SANDER waarom zou het niks zijn pitbike..?
caine vond het helemaal geweldig..!!
en kijk is wat hij gewend is..
 
Hell Yeah pitbike is echt wel vet!
Tuurlijk, Yasuni Open is harder, sneller en moeilijker... maar pitbike -10pk is gewoon lang leven de lol en gieren maar!
En dan dat +10pk ding! Die nummer 1, liep gewoon harder dan de 70 Open van Wilco!!!!!! Laat me daar maar eens op vlammen.... ga dan echt helemaal los.
Dusss.....niet dissen met die pitbike + en - 10pk YO!!!
Verders was het een zeer verzopen pauper dag....:(
 
Back
Top