17 Mei, SBO Race Spa

race_typhoon

Well-Known Member
Okej...

Ik hoop dat het net zo gezellig, zonnig, en spannend word als 29 april...
Ik ben er ook weer, en ben benieuwd wie er de leiding pakt in de stage 6 cup, na de derde sjees...


En Mitchell.... wat vinden we tot nu toe van de SBO als race-organisatie??

attachment.php
 

Attachments

  • DSC01943.JPG
    DSC01943.JPG
    155.3 KB · Views: 335
Advertisement - register to remove this

En Pronk, wat vinden we tot nu toe van de SBO als race-organisatie??


[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=22403&stc=1&d=1177966653[/ir]

Vandaar dat het geluk niet aan je zijde is :p
 

Attachments

  • pronkb.jpg
    pronkb.jpg
    127 KB · Views: 332
Last edited:
En wat vond Mitchel van het podium, op zijn 2e race??? (waar hij geen benul van had, en dus niet op de uitreiking heeft gewacht :L)

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=22404&d=1178054214[/ir]
Leuke sokken trouwens ;)
 

Attachments

  • DSC02067.JPG
    DSC02067.JPG
    1.3 MB · Views: 416
hehe...leuke foto ralf :rolleyes:

Mijn doelstelling voor spa, met een 3e plaats zou ik dit maal zeer tevreden zijn aangezien mensen als Jack, Raymond, Jerno etc al meerdere keren op Spa hebben gereden, en ik dus echt nog nooit.

Maar, we zullen dus zien of dat erin zit! Ik heb er iig al onwijs veel zin in, mijn support team gaat ook weer mee (mijn lieve vriendinnetje, en mijn lieve vriendje Sander)dus dat gaat vast weer helemaal goedkomen :)

Kan er nou trouwens op Spa overnacht worden? Ja toch? Dan zijn wij er iig de avond ervoor al aanwezig.
 
Nee jij bent er alleen donderdag, want jij moet iemand meenemen, en die houdt niet van kamperen 8)
 
ik zal er ook zijn en normaal gezien met meer vermogen,en natuurlijk moet mijn stuur gedrag heel wat verbeterd worden!

betere chrono rijden zal veel doen!
 
Moet nog veel gebeuren voor spa helaas. Heb er wel onwijs veel zin in want wat is dat een vette baan zeg, gewoon heerlijk om te rijden. Ik hoop nu wel eens twee races te finishen O-)
 
Ik heb ook nog een hoop te doen voor Spa, de scooter moet gewoon als een idioot gaan knallen, want dat zal ik nodig hebben om in de top3 te komen ben ik bang. Volgens mij heeft het grootste deel van de directe concurrentie al zeker meer dan 2x op spa gereden, dus het zal keihard knokken worden voor mij! Ik ga er in ieder geval weer alles aan doen om op het podium te staan!

Miiii heeft er goed veel zin in, en maar hopen dat het droog blijft!
 
Ik heb ook nog een hoop te doen voor Spa, de scooter moet gewoon als een idioot gaan knallen, want dat zal ik nodig hebben om in de top3 te komen ben ik bang. Volgens mij heeft het grootste deel van de directe concurrentie al zeker meer dan 2x op spa gereden, dus het zal keihard knokken worden voor mij! Ik ga er in ieder geval weer alles aan doen om op het podium te staan!

Miiii heeft er goed veel zin in, en maar hopen dat het droog blijft!

Nou moet je jezelf niet in een underdog positie gaan zetten he pronk :p
Je gaat als een malle dus dat komt helemaal wel goed!
 
Back
Top