10/11 augustus Mega Meeting Duitsland...

Ik ga ff mijn broer lief aankijken of hij niet met een aanhanger mee wil rijden! Dan vlam ik zal allemaal. Met mijn mini setupje. Laterzzz
 
Nieuws; wij komen ook :W

Met Aerox & Sfera :)

Lekker Duitsers pesten... Dus Inne; count us in voor zaterdag & zondag...

Thomas; ik ga je NU bellen :D
 
godverdegodverde

de twee Runner is NIET klaar tegen morgen....

ofwel komen we dus met otto.... ofwel met 1 Runner en 1 Vespa

[edit]toch nog iets positief... ik heb de sleutel van de ICE terug gevonden... dus die gaat met booster mee op aanhanger[/edit]
 
Last edited:
Het was echt een superweekend, was gewoon top...

Het niveau was redelijk, en zaten 2 snelle Zip's tussen [eentje kon Thomas niet bijhouden, maar dat was meer te wijten aan een verkeerde filter]... Die Zip was dus echt ziek snel [MHR Speed, Hebo RII, PVL of MVT-rotor, rest kon ik allemaal niet zien]... Verder nog een [uiterlijk gare] Zip met Speed & Team-2000 pijp, verder ook niet gezien wat erop zat...

Als ze het met 70cc niet halen, pakken ze gewoon een Runner 180 :) Echt optisch supermooie 180cc's gezien, die ook nog vet gingen... Verder veel burnouts, wheelies [laaaanggg] & een enkele rolling stoppie... Ook een vreemde Piaggio; Nrg Mc^2 voorkant, Typhoon achterkant & Runner 180 blok [ding ging absoluut vet :eek: ]...

Optisch maken ze erg mooie dingen in Duitsland, en al het snelle spul is gewoon te krijgen... Helaas stikte het er van de Leo ZX'en & Tecnigas TG2, maar dat heeft met de wetgeving te maken [pijp is legaal daar]... Die uitlaten werden dus ook daadwerkelijk op een Evo70 geschroefd...

Er was alleen braadworst te koop, dus we zijn maar uit eten gegaan :) Daarna beetje bieren met bekenden [Inne, vriend van Inne, PowerFreak, DNA'tje]... Nog nieuwe personen ontmoet; Marco Bakker & een maat van hem [eMBy is de afkorting, dan gaat er bij sommigen al een lampje branden]... Hij is voor een deel verantwoordelijk voor die supervette Red Bull Benelli die op Almelo te bezichtigen was[van Belgische racer Corky Desevaer]... Zijn zaak heet dus EPC [Emby Part Centre] en stond dus ook @Benelli toen :)

De locatie was echt perfect, de veiligheid vond ik persoonlijk iets minder [zwermen sprintende scooters]...

Zondag nog een beetje gereden & toen naar huis :)
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Het was echt een superweekend, was gewoon top...

Het niveau was redelijk, en zaten 2 snelle Zip's tussen [eentje kon Thomas niet bijhouden, maar dat was meer te wijten aan een verkeerde filter]... Die Zip was dus echt ziek snel [MHR Speed, Hebo RII, PVL of MVT-rotor, rest kon ik allemaal niet zien]... Verder nog een [uiterlijk gare] Zip met Speed & Team-2000 pijp, verder ook niet gezien wat erop zat...





Zondag nog een beetje gereden & toen naar huis :)

Zijn die nog op testbank geweest? of weet je niet?
 
Ze zijn uiteraard op de bank geweest, geen idee wat ze hadden qua vermogen... Zal ongetwijfeld verschijnen op de site van ScooterAttack... Is trouwens een flinke winkel, ze hebben 20 vaste medewerkers naar het schijnt :eek:
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ze zijn uiteraard op de bank geweest, geen idee wat ze hadden qua vermogen... Zal ongetwijfeld verschijnen op de site van ScooterAttack... Is trouwens een flinke winkel, ze hebben 20 vaste medewerkers naar het schijnt :eek:

de winkel zelf is errug klein.... als je met 5 mensen er binnen staat is het overvol... het is voornamelijk een online shop met een aantal overvolle magazijnen midden in het centrum van Saarbrucken...

personeel wat ik ongeveer gezien heb: eentje in de winkel, eentje e-mail, eentje telefoon en fax, iemand voor verwerking, 4 mensen magazijn en inpakwerk en dan nog een aantal losse medewerkers....

de moeite waard als je er eens in de buurt moet zijn 8P
 
DCP_1101.JPG


Is dat verplicht in duitsland zo'n major spatbord en zo'n bere kenteken bewijs. Want het is toch geen "motor" area51 :S

edit: Sorry voor het verkrachten van de lay out.
 
Back
Top