Demo Sprint "GP Middelharnis" 6 augustus 2010

@ armon als het kan ben ik volgend jaar ook aanwezig met 3 scoots.
alvast bedankt greetz lars.
dit jaar was in iedergeval zeer geslaagd.
 
Dat is langer dan een paar keer 7 secondes..
Paar jaar terug ook mee mogen doen, echt leuk die dag :) Hoop ooit weer is mee te mogen doen. Zijn er nu trouwens echt veel zie ik, toen mee reed waren er 10 ofzo? Have fun in ieder geval, hoop dat jullie het weer mee hebben!
 
Dat is langer dan een paar keer 7 secondes..
Paar jaar terug ook mee mogen doen, echt leuk die dag :) Hoop ooit weer is mee te mogen doen. Zijn er nu trouwens echt veel zie ik, toen mee reed waren er 10 ofzo? Have fun in ieder geval, hoop dat jullie het weer mee hebben!

Ik ook 2 jaar geleden met de race zip. Was best gaaf om te doen!
 
Ik sta ook op het lijstje maar ga ookniet rijden.... Kom wel met de boekert denk ik om te showen bij de DDL tent...

Iig bedoeling om te gaan kijken :) en te genieten van de auto's, motoren, scooters en we vrouwen :p en het mooie weer hopelijk :D
 
Het is hier dé happening van het jaar! Wij rijden sinds het begin al mee met de scooterklasse.
Er word verdeeld over de hele dag 3x gereden en aan het einde nog een ere ronde.

Hier zijn we ook druk bezig om alles klaar te maken voor aanstaande vrijdag, mochten er nog mensen zijn die ook willen rijden kunnen die mij een PM sturen eventueel. Er zijn inderdaad nog een paar mogelijkheden.

Voor iedereen die gaat rijden en ook meeleest hier, het was een heel gezeur dit jaar met vergunningen etc dus zal er een beetje gelet moeten worden op dat alles zo goed mogelijk en veilig verloopt. Zorg dus voor goede bescherming en zorg dat je scooter er vooral technisch goed bij staat!

Tot vrijdag!
 
Gewoon stevige schoenen zijn voldoende. Wel raad ik een motorjas aan (leer of stof) en uiteraard wel handschoenen en een goede helm.

Vorig jaar is er één ongelukje gebeurd, 1 rijder onderuit en de ander reed eroverheen. Dan is het iig wel prettig als je een beetje bescherming hebt.
Er zijn er ook die weinig tot geen ervaring hebben met ''snelle'' scooters dus kan soms ook rare situaties veroorzaken.

En naast dat een beetje denken aan je eigen veiligheid is nooit weg ;)

Mocht je niks kunnen vinden kan ik even kijken of ik nog wat heb hangen.
 
Gewoon stevige schoenen zijn voldoende. Wel raad ik een motorjas aan (leer of stof) en uiteraard wel handschoenen en een goede helm.

Vorig jaar is er één ongelukje gebeurd, 1 rijder onderuit en de ander reed eroverheen. Dan is het iig wel prettig als je een beetje bescherming hebt.
Er zijn er ook die weinig tot geen ervaring hebben met ''snelle'' scooters dus kan soms ook rare situaties veroorzaken.

En naast dat een beetje denken aan je eigen veiligheid is nooit weg ;)

Mocht je niks kunnen vinden kan ik even kijken of ik nog wat heb hangen.

Ik heb alles, op een motorjas na, ben benieuwd of jij wat hebt? :)
 
Zou ik ff moeten kijken voor je, laarzen heb ik nog wel nieuwe staan maat 44 (€75,-).

Ik ga zelf in 2 delige overal rijden :p heb mijn bodyprotector niet meer welke ik bij de sbo gebruikte.
 
Back
Top