Mega Meeting Heerlen, 28 augustus '05

Status
Not open for further replies.
Arno said:
Ze komen er nu pas achter dat dat gebroken is?
Dat is dus het hele punt!!! EHBO nagekeken !!!
Ziekenhuis Heerlen nagekeken!!

Ziekenhuis Eindhoven 1 foto, en alles was gelijk duidelijk!!

tja ik vraag mij af hoe hard je moet vallen om fatsoenlijk nagekeken te worden in Limburg!!!
 
Als je je bekken breekt, dan GIER je het toch uit van de pijn als je ook maar het minste beweegt? Waarom is Erwin niet eerder na een ziekenhuis gegaan voor meer foto's enz?

Mooi klote dit in ieder geval..
 
Tja Boeren he!!! Erwin wist natuurlijk wel dat er iets niet klopte, maar dacht dat het goed nagekeken was!!!! NIET DUS!!

gewoon te Triest voor woorden
 
idd, ik zou er ook vanuit gaan dat als er nagekeken is dat er gevonden is wat er gevonden moest worden, maja mooi niet dus, nogmaals beterschap, rare limbolanders daar :L
 
Wat de fuck moet je met euro's??

Je moet gvd normaal en zonder pijn kunnen lopen & gezond blijven.... Dat is veel belangrijker dan een stapel grijpstuivers!

Zo zie je maar weer, wat een missers er gemaakt worden in de zorg.., dus als je denkt dat iets niet klopt... toch effe laten checken...
 
Boeren...?

Dus jullie weten het beter dan het AD?

Nr Naam Plaats Score
1 Franciscus Ziekenhuis Roosendaal 58
2 Maaslandziekenhuis Sittard 56
3 Diakonessenhuis Utrecht (Zeist, Doorn) 55
4 Nij Smellinghe Drachten 54
5 Atrium Medisch Centrum Heerlen (Brunssum, Kerkrade) 54
6 Academisch Ziekenhuis Maastricht Maastricht 52

3 (5) Limburgse ziekenhuisen in de top 6 (10) van de beste ziekenhuisen.



EDIT:
81 Medisch Spectrum Twente Enschede 35
(Das toch bij jullie in de buurt?)
Als je daar was geweest was het nu nog erger geweest. :(
 
Waubuh said:
Boeren...?

Dus jullie weten het beter dan het AD?

Nr Naam Plaats Score
1 Franciscus Ziekenhuis Roosendaal 58
2 Maaslandziekenhuis Sittard 56
3 Diakonessenhuis Utrecht (Zeist, Doorn) 55
4 Nij Smellinghe Drachten 54
5 Atrium Medisch Centrum Heerlen (Brunssum, Kerkrade) 54
6 Academisch Ziekenhuis Maastricht Maastricht 52

3 (5) Limburgse ziekenhuisen in de top 6 (10) van de beste ziekenhuisen.



EDIT:
81 Medisch Spectrum Twente Enschede 35
(Das toch bij jullie in de buurt?)

Als je daar was geweest was het nu nog erger geweest. :(


-Off Topic-

Das niet bij hun in de buurt :)

Ik zit iig goed *D Ik woon in Roosendaal :+
 
het is weer eens zover, iedereen gaat zich er weer mee bemoeien, wat heeft die jongen daar nou aan.

Die oordelen over ziekenhuizen ook, het is kut, maar het is gebeurd, om daar nu over te gaan ouwehoeren schiet je ook niks mee op

@Erwin, als je dit leest, veel beterschap jongen
 
Wat gaan we weer loos doen over Limburgers bla bla...
Anders kom je er gewoon niet meer ofzo en blijf je lekker in Brabant!
Het slaat totaal nergens op net als of in Brabant alles goed is enzo...

Wie nog een keer zo loos blaat geef ik een warning!
 
Waubuh said:
Boeren...?

Dus jullie weten het beter dan het AD?

Nr Naam Plaats Score
1 Franciscus Ziekenhuis Roosendaal 58
2 Maaslandziekenhuis Sittard 56
3 Diakonessenhuis Utrecht (Zeist, Doorn) 55
4 Nij Smellinghe Drachten 54
5 Atrium Medisch Centrum Heerlen (Brunssum, Kerkrade) 54
6 Academisch Ziekenhuis Maastricht Maastricht 52

3 (5) Limburgse ziekenhuisen in de top 6 (10) van de beste ziekenhuisen.



EDIT:
81 Medisch Spectrum Twente Enschede 35
(Das toch bij jullie in de buurt?)
Als je daar was geweest was het nu nog erger geweest. :(

Wat ben jij een sukkel zeg Met Boeren Bedoel Ik ERWIN!! die uit de klei getrokken boer is gewoon geen doetje!! EN DAT BLIJKT WEL, hij had deze week al vaker aangegeven dat hij last had van zijn middel, maar dacht dat het gekneust was! en vond dat ie zich niet zo moest aanstellen!!! desalnietemin heeft zijn moeder hem meegesleept naar zeikenhuis! met dit als resultaat.
En Ja ze hadden in Heerlen ff beter moeten chekken, maar dat houdt niet in dat het elders niet had gebeurt! (zo beter)
 
Beerke said:
Wat ben jij een sukkel zeg Met Boeren Bedoel Ik ERWIN!! die uit de klei getrokken boer is gewoon geen doetje!! EN DAT BLIJKT WEL, hij had deze week al vaker aangegeven dat hij last had van zijn middel, maar dacht dat het gekneust was! en vond dat ie zich niet zo moest aanstellen!!! desalnietemin heeft zijn moeder hem meegesleept naar zeikenhuis! met dit als resultaat.
En Ja ze hadden in Heerlen ff beter moeten chekken, maar dat houdt niet in dat het elders niet had gebeurt! (zo beter)

Ik vind het sportief dat je je excuses aanbiedt:)
Dit is het laatste wat ik erover wilde horen.
Het kan ook in het beste ziekenhuis van Nederland gebeuren, maar ze hebben wel een dikke fout gemaakt.
Nouja Erwin nog een keertje sterkte jongen:*
 
ik zou graag eens weten hoe het verder is afgelopen met de j0ngen van twins en ik hoop dat het een leer is voor de volgende meeting niet weer zo`n samen loop van omstandig hede
 
Beerke said:
Laatste Nieuws inzake ErwinB : na controle (vandaag 05-09-05) bleek dat Erwin zijn hand en zijn bekken gebroken heeft!
en wij ons druk maken over zijn hoofd! Triest voor die jongen !
EHBO heeft in Heerlen zijn werk goed gedaan!!! Aplaus!!


ongeloofelijk,sterkte kerel!!!
 
black_sr_1 said:
ik zou graag eens weten hoe het verder is afgelopen met de j0ngen van twins en ik hoop dat het een leer is voor de volgende meeting niet weer zo`n samen loop van omstandig hede

als je een pagina of 3 terug kijkt kun je het allemaal mee lezen;):)
 
Beerke said:
Wat ben jij een sukkel zeg Met Boeren Bedoel Ik ERWIN!! die uit de klei getrokken boer is gewoon geen doetje!! EN DAT BLIJKT WEL, hij had deze week al vaker aangegeven dat hij last had van zijn middel, maar dacht dat het gekneust was! en vond dat ie zich niet zo moest aanstellen!!! desalnietemin heeft zijn moeder hem meegesleept naar zeikenhuis! met dit als resultaat.
En Ja ze hadden in Heerlen ff beter moeten chekken, maar dat houdt niet in dat het elders niet had gebeurt! (zo beter)


Erwin = 1 persoon
Boeren = meerdere personen
Dan zou Erwin een boer zijn en niet boeren.

Maar sorry dat ik het verkeerd begreep, maar dat had er ook mee te maken dat er meteen weer een paar van jullie volgeling begonnen te schelden over Limburgers, terwijl die er niet veel te maken hebben, want dit kan overal gebeuren en dokters werken tegenwoordig door heel Nederland.

En wordt hier niet geband/waarschuwd voor schelden?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top