10/11 augustus Mega Meeting Duitsland...

Originally posted by Roadrunner
Inne, is Drachten niets voor een meeting? Das dat vliegveld waar ze nu ook die illigale autoraces toelaten :)

sorry, beetje té ver voor me om daar wat te organiseren...
 
Is er dan geen plek in midden nl waar je iets kan organiseren?
Wat voor de meeste toegankelijk is lijkt mij.
 
Originally posted by mhr4ever
sow! Das zeker een vet idee! Op een vliegveld hoef je denk ik niet bang te zijn voor TE KORTE drag-strips zoals in almelo 8)

Robbert

Wees blij dat daar nog een dragstrip was :)
 
Originally posted by DwAAs
Is er dan geen plek in midden nl waar je iets kan organiseren?
Wat voor de meeste toegankelijk is lijkt mij.

daar zijn andere topics over :p
Dit gaat over Duitsland 8)
 
Ik ben aan het overleggen met wat anderen om daar heen te gaan, lijkt me zeer cool, kan je ook eens zien wat onze buren voor scooters hebben en zo.
 
heel heeeeeel misschien is IST-Tuning van de partij daaro, effe die Duitsers gek maken :D.

Xander moet namelijk zijn sonic dan nog effe afmaken en afstellen, en als dat lukt dan, is er een grote kans dat wij er zijn
daaro :D

Alfonso
 
hmm klinkt wel leuk, maar is wel heeeeel ver voor mij:) Mja, misschien als ik zin heb dan:) Mja, l'town is toch wel ff een stuk dichterbij....
 
Ben net thuis van 'Holiday in Holland' meeting... 900/1000 peepz :)

maar goed, ff met Matthias van ScooterAttack gesproken..
- Free camping space op het terrein
- entree geld = free testbankrun
- waarschijnlijk custom show met prijzen (mail ik 'm nog voor)
- Glenn komt stunten...
- Voor de sprints keuze tss 150-200/250 of 400m . mogen we mee in beslissen...

Momenteel zijn er al meer dan 200 voorafbetaalde inschrijvingen...
wordt dus groots :)
 
Ik wil ook gaan, jammer ik denk alleen dat de auto waarin ik rijd dat niet aankan. Ik heb namelijk geen zin om halverwege terug te lopen of te liften. :(

Mischien een idee, als iemand ook wil gaan een busje of auto huren en dan met meer man de kosten delen? Ik weet niet wat dat ongeveer kost?

Greetzz DAW
 
Originally posted by DAW
Ik wil ook gaan, jammer ik denk alleen dat de auto waarin ik rijd dat niet aankan. Ik heb namelijk geen zin om halverwege terug te lopen of te liften. :(

Mischien een idee, als iemand ook wil gaan een busje of auto huren en dan met meer man de kosten delen? Ik weet niet wat dat ongeveer kost?

Greetzz DAW

ik heb wel interesse:)
 
Back
Top