Demo sprint GP Middelharnis 2012 10 augustus

Armon

675 Daytona owner
Ik ben nu voor de zesde keer door de organisatie van de Middelharnis 'GP-dag' gevraagd of ik met hun mee wilde werken, door een aantal rondes te rijden met snelle scooters. Uiteraard heb ik daarop ingestemd, alleen zoek ik op dit moment nog rijders die het ook leuk zouden vinden om een dag met hun scooter te blazen.

Wat moet je er bij voorstellen?
Elk jaar worden er in Middelharnis verschillende thema dagen georganiseerd allen op VRIJDAG!! Dit jaar is er weer een zogenaamde GP-dag. Op deze dag zullen er gedurende de hele dag een aantal sessies gereden worden door respectievelijk formule auto's, karts, motoren, classicers en scooters. De sessies zijn 6 ronden van 900 meter. De maximumsnelheid is vastgesteld op 90 km/h. Het zijn 3 lange rechte stukken, met voor zover ik weet een paar kleine bochtjes midden door het dorp.
De laatste sessie zal zo ongeveer om 20.00 uur plaatsvinden.

Wat wordt er verwacht door de organisatie?
Ten eerste dat we ons gedragen Er mogen geen burn outs gemaakt worden en wheelies zijn ook niet gewenst ivm verzekering. Wordt hier geen gehoor aangegeven, lig je er ook direct uit!!!
De rijders moeten een bromfietscertificaat hebben en of autorijbewijs.
Er wordt ook van de rijders verwacht dat ze op de dag zelf om 10.00 aanwezig zijn voor een brieving over de invulling van de dag. Niet aanwezig bij briefing is niet rijden!

Parkeergelegenheid is er voldoende in de omgeving van de paddock waar wij staan ingedeeld. Organisatie heeft verzekering voor schade aan derden geregeld.

Mochten er mensen interesse in hebben hoor ik dat graag. Liefst wel een beetje toonbare scooter PM me aub je naam adres en email

groeten Armon

Voor meer informatie kan je contact op nemen met mij via dit topic of pm. Of voor een indruk van de dag op www.gpmiddelharnis.nl

Aanmelden kan tot en met 1e week juni!!! En aanmelden en niet op komen dagen wordt niet gewaardeerd ivm vooraf geregelde verzekering!
 
Advertisement - register to remove this

Super nice! ik ben er weer bij misschien met een snel brommertje maar weet nog niet precies!

wat voor onzin is dat van dat burnen er is afgelopen jaren niks anders gedaan dan geburnd en de strepen zie ik nog elke dag :p
 
Helaas moet ik werken.

Wil al paar jaar hier een keer aan deelnemen maar steeds komt het niet uit met de ploegendienst. vrijnemen in augustus is not done
 
Idd balen.. hopelijk dat het volgend jaar door kan gaan :)

Heb toch nog de trouwrij van mijn maatje dus dan hoef ik gelukkig niks te missen dit jaar :p
 
Back
Top