Mega Meeting Heerlen, 28 augustus '05

Status
Not open for further replies.
ja, jij nu waarschijnlijk aangezien er duidelijk is aangegeven dat het onderwerp hierover afgesloten was

@ Erwin... echt oprecht.. ik hoop dat het allemaal weer goed geneest en je dus ook op latere leeftijd er geen last meer van zal hebben. Ik hoop wel dat het je motivatie voor de scooterscene niet heeft weggenomen iig
 
Waubuh said:
Erwin = 1 persoon
Boeren = meerdere personen
Dan zou Erwin een boer zijn en niet boeren.

Maar sorry dat ik het verkeerd begreep, maar dat had er ook mee te maken dat er meteen weer een paar van jullie volgeling begonnen te schelden over Limburgers, terwijl die er niet veel te maken hebben, want dit kan overal gebeuren en dokters werken tegenwoordig door heel Nederland.

En wordt hier niet geband/waarschuwd voor schelden?

Razma said:
ja, jij nu waarschijnlijk aangezien er duidelijk is aangegeven dat het onderwerp hierover afgesloten was

:)
 
ScooterTuning.net neemt niét meer de sprints op zich voor 2006 wat dit betreft aangezien de organisatie blijkbaar al andere plannen heeft.
 
Razma said:
ScooterTuning.net neemt niét meer de sprints op zich voor 2006 wat dit betreft aangezien de organisatie blijkbaar al andere plannen heeft.

hmm, erg jammer. Dan zal ik, velen met mij waarschijnlijk, niet aanwezig zijn volgend jaar in Heerlen.
 
Ik zal er idd ook niet zijn . Er waren voor mij ook een paar bijna botsingen bij , waar ik persoonlijk niet zo van houd. Als scootertuning.net de sprints niet organiseerd komt er toch niks goeds van hier in Limburg.
 
Dacht dat het wel wat kon worden met st.net, maarja als hun niet willen hebben ze pech, mij zal je daar neit meer zien. Veel te gevaarlijk imo.
 
Erwin. said:
Dacht dat het wel wat kon worden met st.net, maarja als hun niet willen hebben ze pech, mij zal je daar neit meer zien. Veel te gevaarlijk imo.

wij hebben de beslissing genomen...
Blijkbaar hebben we verschillende doelstellingen
 
Mensen ik vindt dit zeer spijtig vooral voor forum members, we lijken wel kleine kinderen.
Oke nu zal ik ook wel de huid vol gescholden worden omdat ik deze reactie plaats.
Het is spijtig voor Erwin. Jongen sterkte.
Maar ik heb altijd gedacht dat we mensen zijn met een soort liefde en een gedachte.
En als ik zo de reacties lees van dit jaar kunnen we alleen zeuren.
Het is al een paar weken geleden.

Kunnen we er nu nog iets eraan doen nee! Alleen hopen dat het niet meer gebeurd.

Vorig jaar en jaar daarvoor las je alleen maar vette reacties over meetings en nu???.

En dat over limburg sorry mensen van twins maar ik vindt (meening) dat het vanuit jullie positie zoiets niet kunne zeggen.

hehe zegje gedaan

greetss George
 
Achja, zal volgend jaar genoeg opkomst zijn, waaronder 1000 nrx nerds..
Mij zul je in ieder geval niet meer zien ( en dat ligt niet alleen aan de meeting van 2005, op meeting 2004 was het ook al bagger )
 
Ff voor de duidelijkheid :p, meerdere mensen vergissen zich erin maar ik ben niet de gene die een ongeluk heeft gehad. Dat was ErwinB

Veel beterschap nog ErwinB enne zie je nog wel is op een meeting :)
 
burning fly said:
Mensen ik vindt dit zeer spijtig vooral voor forum members, we lijken wel kleine kinderen.
Oke nu zal ik ook wel de huid vol gescholden worden omdat ik deze reactie plaats.
Het is spijtig voor Erwin. Jongen sterkte.
Maar ik heb altijd gedacht dat we mensen zijn met een soort liefde en een gedachte.
En als ik zo de reacties lees van dit jaar kunnen we alleen zeuren.
Het is al een paar weken geleden.

Kunnen we er nu nog iets eraan doen nee! Alleen hopen dat het niet meer gebeurd.

Vorig jaar en jaar daarvoor las je alleen maar vette reacties over meetings en nu???.

En dat over limburg sorry mensen van twins maar ik vindt (meening) dat het vanuit jullie positie zoiets niet kunne zeggen.
hehe zegje gedaan

greetss George

en maar door blijven Miepen, !! tjonge als het over limburg gaat dan slaan de stoppen door bij jullie, (Het was toch niet in groningen!!).

Gefrustreerd? Hoezo?

en welke positie bedoel je!!!!
 
Arno said:
Als je je bekken breekt, dan GIER je het toch uit van de pijn als je ook maar het minste beweegt? Waarom is Erwin niet eerder na een ziekenhuis gegaan voor meer foto's enz?

Mooi klote dit in ieder geval..

Dat hoeft niet ligt er maar net aan waar de breuk zit!! (zoals bij alle breuken!)
 
Groningen snap de vergelijking niet.

En met positie bedoel ik jullie zijn al zo lang bezig zijn hierin.
Dat jullie niet denken van: Ach ja laat ze maar lullen.
Sta toch boven jullie. (met jullie bedoel ik mensen die IETS tegen twins heeft)

Laat ze toch lullen.
 
Waar hebben we het nu over? Dit gaat al een tijdje nietmeer over de meeting, en derhalve dicht.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top