Acuity Mega Scooter Event 13/08

Mijn verhaal dan maar:

Rond half 11 geariveerd op de meeting.
Toen ik men scoot wilde starte merkte ik dat men onderste radiator lekte.
Die er maar snel afgehaald en maar op 1 radiator gereden.

Eerste 2 sprints dat ik gereden heb vond ik dat men scoot het niet goed deed.
Deze 2 sprints waren tegen Hans (Spasta). Eerste sprint was men scoot dik verzopen aan de start waardoor ik dus niet goed weg kwam en dus verloren heb, 2de sprint was voor ons allebei valse start dus was ook niks geworden.

Daarna ff rond gelopen op de meeting en erg balen dat men scoot het niet goed deed.
Daarna maar ff terug gestart en weer gaan sprinten, plots knalde hij weer beter vond ik en heb uiteindelijk al men sprints gewonnen, enkel 1 sprints tegen de sonic niet gewonnen, maar kwam door slechte start. Had 4 keer gesprint tegen de sonic waarvan 3 keer gewonnen en 1 keer verloren door slechte start. Sonic en mijn scoot lopen echt hard gelijk op 100m sprint, waardige concurentie dus. ;)

Men snelste tijd die we zelf hebben gezien over de hele dag was 5.37 maar het kan dus goed zijn dat ik nog een snellere tijd heb gereden in de loop van de dag. Wat spijtig was is dat ik die tijd niet heb gereden tijdens de 'competitie' en ik dus uiteindelijk 3de ben geworden en men eerste beker binnen heb :)

Ben hier erg tevreden mee en ik ga er alles aan doen om de volgende meeting(s) er voor te zorgen dat men Booster goed of mss nog beter gaat.

De meeting vond ik dus erg geslaagd. Het enige nadeel was dus dat de sprintbaan niet alles was. Ze hadden in mijn ogen beter de strook op de parking genomen rechts van de warmrijstrook, die leek een stuk langer en iig en stuk vlakker.

Was heel erg verschoten van de val van Ruben maar uiteindelijk dan toch alles goed gekomen.
 
PIABOOST said:
Eerste 2 sprints dat ik gereden heb vond ik dat men scoot het niet goed deed.
Deze 2 sprints waren tegen Hans (Spasta). Eerste sprint was men scoot dik verzopen aan de start waardoor ik dus niet goed weg kwam en dus verloren heb, 2de sprint was voor ons allebei valse start dus was ook niks geworden.

Gaan we zeker nog eens overdoen... alhoewel, dan win ik wrs niet meer :p. :*
 
Spasta said:
Gaan we zeker nog eens overdoen... alhoewel, dan win ik wrs niet meer :p. :*


Yup gaan we zeker nog eens overdoen.
En wie er dan wint is nog een groot vraagteken, want jou scooter knalt nu ook echt serieus hard.
 
PIABOOST said:
Daarna maar ff terug gestart en weer gaan sprinten, plots knalde hij weer beter vond ik en heb uiteindelijk al men sprints gewonnen, enkel 1 sprints tegen de sonic niet gewonnen, maar kwam door slechte start. Had 4 keer gesprint tegen de sonic waarvan 3 keer gewonnen en 1 keer verloren door slechte start. Sonic en mijn scoot lopen echt hard gelijk op 100m sprint, waardige concurentie dus. ;)

jaja maar gij reed met originele vertanding
ik met 13/44
als ik ook originele ga steke reageert die abnormaal aan de start
zelfs vinny kan er ni mee vertrekke als het kleine sonic wiel erop staat
 
Back
Top