Marlon
Well-Known Member
Zoals titel al zegt heb ik wat tips nodig.
Het gaat hier om deze setup :
Malossi mhr team tuned
Carters tuned
Selletra binnenrotor
24 dellórto
malossi mhr 70cc uitlaat
polini evo membraam + spruitstuk.
polini evo filter
malossi mhr2000 vario
hebo achterkoppeling
malossi kevlar v-snaar.
128 sproeier
Ik heb hier dus nog niet zoveel mee gereden.
Maar nu al 2 keer in een korte tijd is me koppaking kapot gegaan.
Met gevolg koelvloestof in me blok wat via me uitlaat naar buiten komt.
Nu is het zo dat ik dus me kop er vanaf haalde omdat me scooter erg raar deed.
Dus ik kwam er weer achter dat me koppaking weer stuk was.
Het gaat hier dus niet om de buitenste pakking maar om die binnenste in de kop. Rondje met 4 kleine rondjes.
Dus ik dacht jaahooor alweer stuk hoe kan dat nou telkens.
Maja ik vertrouwde het niet helemaal en ging even met me hand boven op me zuiger voelen en tot me verbazing voelde ik iets heel raars.
Waarop ik me cilinder eraf heb gehaald en de zuiger ook.
Toen kwam ik er dus achter dat me zuiger verbrand is.
Hier foto ervan
Verder heb ik hier nog aan toe te voegen dat me Cabr nog helemaal niet is afgesteld. Ik weet niet of het daarmee te maken kan hebben. Of dat dit een gevolg is van een lekke koppaking.
En iemand vertelde me dus dat het ook kan komen door een te kleine sproeier, maar ik heb verschillende malen de kleur van mij bougie bekeken die was perfect.
Verder heeft iemand me verteld dat het door een stukkende waterpomp kan komen maar dan lijkt het mij wel dat hij dan gewoon warmloopt of vastloopt ?.. :S
Nouja ik hoop dat jullie mijn probleem begrijpen en weet niet of ik het hier goed heb neergezet anders mag het verplaatst worden.
Graag wat info en tips wat de oorzaak zou kunnen zijn.
BVD
mvg,
marlon
Het gaat hier om deze setup :
Malossi mhr team tuned
Carters tuned
Selletra binnenrotor
24 dellórto
malossi mhr 70cc uitlaat
polini evo membraam + spruitstuk.
polini evo filter
malossi mhr2000 vario
hebo achterkoppeling
malossi kevlar v-snaar.
128 sproeier
Ik heb hier dus nog niet zoveel mee gereden.
Maar nu al 2 keer in een korte tijd is me koppaking kapot gegaan.
Met gevolg koelvloestof in me blok wat via me uitlaat naar buiten komt.
Nu is het zo dat ik dus me kop er vanaf haalde omdat me scooter erg raar deed.
Dus ik kwam er weer achter dat me koppaking weer stuk was.
Het gaat hier dus niet om de buitenste pakking maar om die binnenste in de kop. Rondje met 4 kleine rondjes.
Dus ik dacht jaahooor alweer stuk hoe kan dat nou telkens.
Maja ik vertrouwde het niet helemaal en ging even met me hand boven op me zuiger voelen en tot me verbazing voelde ik iets heel raars.
Waarop ik me cilinder eraf heb gehaald en de zuiger ook.
Toen kwam ik er dus achter dat me zuiger verbrand is.
Hier foto ervan
Verder heb ik hier nog aan toe te voegen dat me Cabr nog helemaal niet is afgesteld. Ik weet niet of het daarmee te maken kan hebben. Of dat dit een gevolg is van een lekke koppaking.
En iemand vertelde me dus dat het ook kan komen door een te kleine sproeier, maar ik heb verschillende malen de kleur van mij bougie bekeken die was perfect.
Verder heeft iemand me verteld dat het door een stukkende waterpomp kan komen maar dan lijkt het mij wel dat hij dan gewoon warmloopt of vastloopt ?.. :S
Nouja ik hoop dat jullie mijn probleem begrijpen en weet niet of ik het hier goed heb neergezet anders mag het verplaatst worden.
Graag wat info en tips wat de oorzaak zou kunnen zijn.
BVD
mvg,
marlon
Last edited: