Zip AC Project

Vet strakke zip ... ik wil misschien mn aerox verkopen en een slider kopen... AC lekker makkelijk tunen !!... maar et ziet er allemaal knap uit jong
 
Nieuwe Update!!! :D

Kben begonnen met voorkap en buddykap te spuiten. Aangezien foto's het sneller kunnen vertellen, hier pix 8)

spuitkabine :)
Spuitkabine.jpg


Spuitwerk:
Voorkap+buddykap_gespoten1.jpg


Voorkap 1e laag:
Voorkap_gespoten.jpg


Buddykap 1e laag:
Buddykap_gespoten.jpg


En Ivo_Mavo's z'n Zip, zo zag die van mij er ook uit :p
Ivo_Mavo's_zip.jpg

(word ook nog gespoten ;))
 
een tip gezien ik denk dat je dat niet gedaan hebt :

Als je je laatste laag kleur hebt gelegd op een kap, spuit er dan onmiddelijk vernis over , dus niet w8en tot het beetje hard is maar onmiddelijk vlak na je laatste laag.

dan ff laten drogen en als je wil mss nog een lagje vernis of anders laten drogen

heb je echt het mooiste effect (als je geen motip gebruikt :|)

bron ; caroserie verhaegen ;)
 
Originally posted by Speedyrules
een tip gezien ik denk dat je dat niet gedaan hebt :

Als je je laatste laag kleur hebt gelegd op een kap, spuit er dan onmiddelijk vernis over , dus niet w8en tot het beetje hard is maar onmiddelijk vlak na je laatste laag.

dan ff laten drogen en als je wil mss nog een lagje vernis of anders laten drogen

heb je echt het mooiste effect (als je geen motip gebruikt :|)

bron ; caroserie verhaegen ;)

Hee bedankt voor de tip :D Ik gebruik geen Motip, dus komt goed uit ;)
 
Klein updateje betreft het spuiten :)

De grondlak zit op de ''groene'' binnekappen :)
Spuitwerk1.jpg


Dashboard in de grondlak:
Dashboard_grondlak.jpg


Voorkap klaar, maar nog zonder vernis laag:
Voorkap_zonder_vernis.jpg


Zip met tijdelijk zadel van Ivo_Mavo, Duozadel is nog niet binnen :(
Zip_tijdelijk_zadel.jpg
 
W03III!! 8) Mijn voorkap is klaar :D Vernis laat zit erop. Het ziet er echt geil uit :p

Pix :D
Voorkap_glans1.jpg


Voorkap_glans2.jpg


Voorkap_glans3.jpg


Voorkap_glans4.jpg


Het valt me niet tegen :D.

Morgen staat het volgende op programma ;)
Buddy kap kaal schuren (was niet helemaal goed geschuurd, en toch ben ik gaan spuiten :p)
Binnenkappen ook kaal schuren en dan in de primer zetten, lak laat los, vergeten primer erop te zetten :p

Morgen meer :D

/edit, bedankt voor jullie intresse etc. 8)
 
Originally posted by aprillia sr2000
ziet er zeer mooi uit vind ik !
volgens mij slaap je der mee opdat ie bij je bed staat :p

Haha lol, nee :p daar had ik goed licht om hem te laten glanzen 8)
 
Voorkap is wel netjes geworden, maar waarom foto's van een zijstandaard en rolletjes maken 8P

Denk dat iedereen wel weet hoe die eruit zien :p
 
Originally posted by Thomas
Voorkap is wel netjes geworden, maar waarom foto's van een zijstandaard en rolletjes maken 8P

Denk dat iedereen wel weet hoe die eruit zien :p

Hehehehe, je moet iets als je nix te doen hebt :p ;)
 
Woei check die Malossi rollers en Buzetti zijstandaard!! Nja, even serieus voorkap is goed gespoten hoor, mooi glanzend. Ik gebruik zelf ook altijd dat Duplicolor Spul grondlak,verf en vernis, werkt prima! (€11,- per stuk)

Greetzz DAW
 
Originally posted by DAW
Woei check die Malossi rollers en Buzetti zijstandaard!! Nja, even serieus voorkap is goed gespoten hoor, mooi glanzend. Ik gebruik zelf ook altijd dat Duplicolor Spul grondlak,verf en vernis, werkt prima! (€11,- per stuk)

Greetzz DAW

Rond de 11 euro ja, maar ik krijg 10%, dus rond de 8/9 euro, ligt eraan welke :)
 
Back
Top