The Good, Bad and Ugly Project ZIP

Status
Not open for further replies.
Beerke said:
Waarvan Acte..
Ofwel... ik ben uitgeluld...:)

Sjah...dan is Bami gewoon een goede starter... +ralf+... Ik ben benieuwd naar de machine's op SMP...

Ikzelf kom denk ik zonder pretspul, aangezien ik die zaterdag om 8 uur richting huis moet...:(
 
yup... toevallig :p
wel lief dat je gratis olie krijgt bij je bestelling daar ;)

maar we zullen het maar verder ontopic houden :p
 
Sander said:
Ofwel... ik ben uitgeluld...:)

Sjah...dan is Bami gewoon een goede starter... +ralf+... Ik ben benieuwd naar de machine's op SMP...

Ikzelf kom denk ik zonder pretspul, aangezien ik die zaterdag om 8 uur richting huis moet...:(
altijd als het gezellig wordt "verdwijn" jij?
en nee Balky, jij bent Nooit Uitgeluld ....:)
 
ten eerste respect voor die 3 scoots
echt puik werkje

oftopic ga je die tattoo op je borst ook nog af maken?
of blijft het zo met alleen de lijntjes
 
Pfuuu

Beerke said:
"the Ugly" is een 2 fast 4 race kanon opgebouwd op een zip (en additief wordt dit Blok later gebruikt op een aluminium T-Frame (alu/koolstof).

Nou Beer... is dit ding dan eindelijk te verwachten op Jubbega'06 ?
 
nou zeer dik respect hoor zeer netjes man , maar hoop ik dat jullie niet zo snel blijven want ik zou wel eens een keer willen winnen van jullie aan komend seizoen hahaha!!
 
ff melding

amai ge zi echt ne snelle vent je hebt zeker a je klein was tegen een boom gelopen hie domme dikke vette lwooi ge trekt helemaal op de deze iere +pippi+ ti wa wi en die vingers zin lik 2 gele piespalen khoope dak jo ooit ne kji tegen komme kben eens benieuwd of da je jon piespalen nog ne kji zo durven tonen achter dak uw neus in brokken zou geslagen hebben want ouwe rukkers met zo een attitude verdienen het echt om eens ferm op hun smoel te krijgen en aan uw aangezicht te zien zou dit niet de eerste keer zijn je denkte waarschijnlijk da je op da moment de :W was niet ? ik vraag me af of uw vrouw ook zo een lelijke voorgevel heeft ? en ze klappen dan van de jeugd jij grote sukkelare ale hopelijk doe je er iets aan en zo niet tot ziens bye bye dikzak ... ps is dat koffie da je gemorst hebt op uw borstkas ? hopelijk ben je niet te veel vernederd om te antwoorden
ale tot ton ...
 
geofn said:
verhaal :\.

zou jij svp ABN willen praten ?

edit : als zometeen het warn/ban systeem weer werkt krijg je de volle lading van me... beetje lompe reactie dit ! :)

edit 2 : hij is ff een weekie afkoelen ;)
 
Last edited:
Ben benieuwd of t al enigzins is gevorderd.
en @ geofn, denk dat er heel wat meer lui achter beerke staan, dan dat jij meebrengen kan vriend ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top