The Good, Bad and Ugly Project ZIP

Status
Not open for further replies.
Vond nog een toffe foto voor boven mn bed:p
Welke zip is dit btw ik vraag t me nog steeds af..:rolleyes:



om ff het topic van de zippaahs maar ff omhoog te schoppen:p
 
Last edited:
keesz said:
volgens mij is dat de lelijke :D

oftewel the ugly maar weet t niet c-ker :p

Kan niet want dat is oude type SP, ik wacht wel tot de topichouder oid reageerd dus liever niet gaan blaaten;)
 
Ik zal jullie uit de brand helpen, Het is "BLACK MONSTER" van Michel Bernards uit Helmond. Nieuwe zip SP met 2 fast en "voldoende" PK'S;)
Deze hoort dus niet bij the good, the bad and the ugly maar is wel member om het zo maar te zeggen.

The good,bad and ugly stonden op speelmansplaten alle 3 in de finale, daar moeten nog ergens foto's van zijn.

ciao
 
Tom. said:
Ben benieuwd of t al enigzins is gevorderd.
en @ geofn, denk dat er heel wat meer lui achter beerke staan, dan dat jij meebrengen kan vriend ;)

Dat weet ik wel zeker! })

*edit*

Ik hoop dat geof zich niet meer vertoont op NL meetings ;)
 
Manta said:
Als ik het zo goed zie is het The good :)


Dat dacht ik ook, aan de wittigheid van de stickers tussen de richtingaanwijzers en middenrooster te zien, deze komt cker boven mn bed te hangen:p

Gr.Enzo
 
Twin said:
Ik zal jullie uit de brand helpen, Het is "BLACK MONSTER" van Michel Bernards uit Helmond. Nieuwe zip SP met 2 fast en "voldoende" PK'S;)
Deze hoort dus niet bij the good, the bad and the ugly maar is wel member om het zo maar te zeggen.

The good,bad and ugly stonden op speelmansplaten alle 3 in de finale, daar moeten nog ergens foto's van zijn.

ciao


Ant , Ik denk dat je een klein foutje maakt:7 ... De sp 2000 van Michel heeft oranje velgjes en het voorspatbord heel dicht op het voorwiel.....De deze zip heeft zwarte velgjes:)


@ Enzo : Runnertje word steeds nicer! k ben benieuwd hoe dat allemaal gaat uitpakken dit jaar !
 
Verrek..................... Cris je hebt helemaal gelijk.
Ik heb me vergist door de helm.
Dit is de scooter waar ik zelf mee gereden heb op Speelmansplaten, ik mocht hem lenen van vriend Mike+ralf+
 
Het is Bami die dr op zit..

Dat 2-fast monster van michiel, reed op Lelystad niet echt 100% volgens mij. Bami reed gelijk op met mijn bierkoerier....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top