The Good, Bad and Ugly Project ZIP

Status
Not open for further replies.
Scarface. said:
zijn er ook al verschillende versdies van dan?
ik heb nr 2 en michel (zip met oranje velgen) heeft nr 3!

als dit zo doorgaat kunnen we zelf een 2f4r meeting organiseren, kunnen we gelijk ff chekken wie het snelst is :henko:
 
Sander said:
Hmmzz...... Dan liep die machine niet 100% naar behoren op Lelystad.....
Hms kan ook aan de rijder liggen, alhoewel Michel geen schijterd is!
en ja Is Idd "The Black Monster"
maar inhoudelijk kan ik niet beoordelen of de machine goed liep @ Lely, ik was daar namelijk niet!

Normaal gesproken lopen de T-machientjes wel naar behoren. :p :~
 
Hij liep ook zeker niet slecht hoor!!!! Dat wil ik niet zeggen...

Alleen heeft Bami 2 x een sprint gewonnen van "the black monster" op mn zipje.. Ik weet dus zeker, dat dat niet nog een keer gebeurd, als hij 100% goed staat :)
 
OMG..

Toen ik dit topic ff doorlas kwam ik deze foto tegen...

attachment.php


Niet bepaald categorie "TeddyBeer" dacht ik zo:P
 
Bart.T@zipsp said:
irl is ie wel aardig hoor en minder agresief :* toch meneer beer :P
ligt eraan, je doet zoals je wordt gedaan. dit geldt voor iedereen, niet specifiek voor mij, Aaibaarheidsfactor voor Dames 10+.*D *D

:p :henko:
 
Sander said:
Hij liep ook zeker niet slecht hoor!!!! Dat wil ik niet zeggen...

Alleen heeft Bami 2 x een sprint gewonnen van "the black monster" op mn zipje.. Ik weet dus zeker, dat dat niet nog een keer gebeurd, als hij 100% goed staat :)
waarom niet? ik denk van wel namelijk, meer Vermogen wil niet altijd meer snelheid opleveren, nogmaals ik denk dat vermogen overbrengen op weg een zeer belangrijke factor is.

Bijvoorbeeld in Best trok ik een streep van + 15 meter op wegdek dit gaat dus ten koste van je startsnelheid! aangezien een sprint 150 meter is zal 2f4r weinig kunnen goedmaken!!

Waarvan Acte..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top