Zelf tunen cilinder

roel

Well-Known Member
Ik heb vernomen dat er wel een aantal mensen in mijn buurt zijn die wel eventjes mijn cilinder willen tunen.
Nou wil ik wel eens weten of deze mensen niet op goed gevoel gaan vijlen of dat ze er echt verstand van hebben.
Dus wat moet ik vragen aan deze mensen zodat het blijkt dat ze er verstand van hebben.
Misschien dat ik het zelf dan ook wel kan dus een (how to tunen) zou misschien wel handig zijn.
ALLE INFO IS WELKOM.

Oja de search leverde niet veel pruikbaars op.

Advertisement - register to remove this

Vraag gewoon wat ze precies (denken) te gaan doen...
Uitlaatpoort omhoog halen, breder maken? Vraag of ze toevallig gebruik maken van een gradenschijf, of inderdaad maar lukraak de uitlaatpoort aan de bovenkant bijvijlen/frezen...

Er zijn trouwens echt wel adressen waar je je cillinder heen kunt sturen, waarvan is bewezen dat deze mensen verstand van zaken hebben...

Greetz.

Ja maar dan ben je hem zo lang kwijt.
Ik vertrouw het toch niet zo om mijn cilinder zo maar op te sturen
Weet je dan misschien een adresje in limburg

Lange wachttijd komt er niet bij kijken hoor!

Ik houd er ook rekening mee als je haast hebt. Vraag bijv maar aan roadrunner.

En vertouwen mag ook wel. Kijk naar de ervaringen van de mensen hier en zorg dat je verzenerd verzend, dat doen wij ook.

info@is-tuning.nl

greetz,
Ivo
IS-TUNING

Originally posted by roel
Ja maar dan ben je hem zo lang kwijt.
Ik vertrouw het toch niet zo om mijn cilinder zo maar op te sturen
Weet je dan misschien een adresje in limburg

Kerel, geloof me, je kan Ivo vertrouwen hoor! Ik heb aantal dingen laten doen en had het altijd binnen een week terug. Je kan iig niet verwachten dat ie het binnen een dag weer terugstuurd heh? Gewoon doen kerel, trust me

Back