Hallo allemaal! Ik lees al een tijdje mee, voornamelijk betreffende voor het opvoeren van mijn Kymco Agility Euro4 2018. Tot nu toe bleef ik steken op zelf naar een scooterwinkel gaan en voor de hoofdprijs mijn scooter 10km harder te laten lopen wat ik dus niet zie zitten. Ook omdat in geval van een WOK de boel weer terug moet worden hersteld bij dezelfde scooterwinkel en natuurlijk weer voor de hoofdprijs. Na wat snuffelen en ook met behulp van dit forum kwam ik er achter dat Zandri OBD kabels verkoopt die nodig zijn om de ECS te overschijven. Echter de eigenaar van Zandri wil kennelijk ook goed op vakantie en vraagt daar bijna 180 euro voor. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de Sentinel dongle of token die de benodigde software moet laten werken.
Na wat zoeken op ebay heb ik de twee benodigde kabels besteld:
De Sentinel dongle is voor ongeveer 20 dollar ook op Ebay te vinden.
De benodigde software is hier te downloaden: https://deuss-service-tool.software.informer.com/download/
Voor ongeveer 50 euro in totaal was ik klaar en de boel komt de aankomende weken binnen.
Mochten er mensen belangstelling hebben over het vervolg, dan hoor ik het graag en post ik mijn ervaringen en resultaat.
Groeten!
Na wat zoeken op ebay heb ik de twee benodigde kabels besteld:

3 PIN to 16 PIN OBD2 Connector Diagnostic Tool Adapter Cables For Motorcycle | eBay
3 PIN to 16 PIN OBD2 Connector Diagnostic Tool Adapter Cables For Motorcycle | eBay Motors, Automotive Tools & Supplies, Diagnostic Service Tools | eBay!
www.ebay.nl

VAG409 VAG KKL OBD2 FTDI FT232RL Chip For vag cars OBD OBDII Test Cable | eBay
VAG409 VAG KKL OBD2 FTDI FT232RL Chip For vag cars OBD OBDII Test Cable | eBay Motors, Automotive Tools & Supplies, Diagnostic Service Tools | eBay!
www.ebay.nl
De Sentinel dongle is voor ongeveer 20 dollar ook op Ebay te vinden.
De benodigde software is hier te downloaden: https://deuss-service-tool.software.informer.com/download/
Voor ongeveer 50 euro in totaal was ik klaar en de boel komt de aankomende weken binnen.
Mochten er mensen belangstelling hebben over het vervolg, dan hoor ik het graag en post ik mijn ervaringen en resultaat.
Groeten!
Last edited: