Dat een en ander zwart is zou ik meteen conclusies aan verbinden. Je hebt natuurlijk (met koude motor of iig niet echt op temperatuur) wat proef gedraaid. Dus zwart ja, maar nu meteen te rijk te roepen nee. Ik ben ook van mening dat, als je niets veranderd hebt, een motor niet zo maar vanzelf rijk gaat lopen (kapotte choke en mega verstopte luchtfilter daar gelaten).
Heel even een uitstap. Ik las dat je nog niet zo lang geleden een spontaan probleem had met je contactslot dat ook weer spontaan verdween. Zou de contactslot weer wat spontaniteit vertonen? Heb je misschien een zwaar sleutelbos aan je contactsleutel hangen?
Het probleem is niet als je stilstaat, alleen als je rijdt. Spontaan was het probleem er en toen weer spontaan niet nadat je je benzinekraan op een andere stand zette. Daarna kwam het spontaan terug.
Bij zoveel spontaniteit zoek ik het toch graag in een los contact of zoiets en dat is met een versleten of gebrekkig contactslot natuurlijk best een optie.
Het is maar een idee.
PS Ik weet niet hoe je nokkenas stond toen je de foto maakte maar kan het zijn dat je uitlaatklep open blijft? Dat zou wel een en ander verklaren.
PS2 Je voetpakking is kapot
Heel even een uitstap. Ik las dat je nog niet zo lang geleden een spontaan probleem had met je contactslot dat ook weer spontaan verdween. Zou de contactslot weer wat spontaniteit vertonen? Heb je misschien een zwaar sleutelbos aan je contactsleutel hangen?
Het probleem is niet als je stilstaat, alleen als je rijdt. Spontaan was het probleem er en toen weer spontaan niet nadat je je benzinekraan op een andere stand zette. Daarna kwam het spontaan terug.
Bij zoveel spontaniteit zoek ik het toch graag in een los contact of zoiets en dat is met een versleten of gebrekkig contactslot natuurlijk best een optie.
Het is maar een idee.
PS Ik weet niet hoe je nokkenas stond toen je de foto maakte maar kan het zijn dat je uitlaatklep open blijft? Dat zou wel een en ander verklaren.
PS2 Je voetpakking is kapot
Last edited: