Problemen met cdi

JimBon

New Member
Hallo iedereen,
Ik heb een probleempje ik heb namelijk een Senzo Rivalux S uit 2019 die momenteel begrensd op 50 is. Ik heb al 2 verkeerde onbegrensde cdi’s bestelt met 2 andere aansluitingen omdat ik hem wil opvoeren. Ik heb heel veel websites afgezocht maar ik kan gewoon geen cdi vinden met de juiste aansluiting. (Foto van aansluiting zit erbij) Kan iemand mij helpen met een goeie cdi vinden of desnoods een draadje ofzo doorknippen om hem te ontgrenzen?
Vriendelijke Groet, Jim.
 

Attachments

  • IMG_3736.jpeg
    IMG_3736.jpeg
    156.9 KB · Views: 9
Advertisement - register to remove this

Waar heb je gezocht en op welke manier?
Ik vind er 1000-en binnen een seconde,
Groet,
Ik heb op verschillende grote websites gezocht gewoon in de zoekbalk cdi intypen en dan op mijn motorblok filteren. Maar ik vind er sommige met 4 pinnen maar die aansluitingen zijn net wat breder dan die van mij.
 
Volgens mij is dit geen cdi maar een speedconverter.
Een scooter met een speedconverter heeft geen cdi maar een ecu.
De speedconverter vertaalt de signaaltjes die bij de speedsensor vandaan komen naar signaaltjes die de ecu begrijpt, om het maar even simpel uit te leggen.

Op de website van de webshop chinascooteronderdelen.nl kun je hier alles over lezen.

https://www.chinascooteronderdelen.nl/product-categorie/opvoeren-scooter/opvoerset-euro4-5-scooters/
Ja daar had ik ook al gekeken inderdaad. Maar die past ook niet helaas, daarom vraag ik het hier omdat ik het echt niet weet.
 
Snelle ecu kopen, wel eerst kijken wat er precies in moet. Maar ik zou het in jouw geval laten doen denk ik.

 
Ja maar ik heb wel een beetje budget rond de 200 a 300 euro om hem een beetje op te voeren.
En je vraagt je nooit af waarom je het dan niet zo breed hebt? Want met opvoeren komen er alleen maar meer kosten en onderhoud bij kijken. Maar als.je dit toch wil doen rij ff langs een scooterzaak.in de buurt. Die kunnen zo zeggen wat je nodig hebt en je meteen een prijs geven om.het te.monteren
 
Back
Top